نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در بیست و نهم مارس ۲۰۱۴

عکس بسکتبال NBA

پیروزی فیلادلفیا، واشنگتن و اسپرز و شکست هیوستون، از مهمترین نتایج بسکتبال NBA بود که در روز بیست و نهم مارس ۲۰۱۴ به دست آمد.
تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز با پیروزی مقابل دیترویت پیستونز، به ۲۶ باخت متوالی خود خاتمه داد. این تیم امروز در ولز فارگو سنتر میزبان دیترویت بود و توانست با نتیجه ۱۲۳ بر ۹۸، حریف خود را شکست دهد. مایکل کارتر ویلیامز از سیکسرز در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی کسب کرد.
در حساس ترین بازی دیشب تیم های راکتس و کلیپرز در هیوستون به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۰۷ به سود کلیپرز خاتمه یافت. کلیپرز با کسب این پیروزی حضور خود در مرحله پلی آف رقابت ها را قطعی کرد تا برای سومین فصل متوالی مجوز حضور در پلی آف را کسب کند. کریس پاول از کلیپرز در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به ثبت رساند. دوایت هاوارد از راکتس به دلیل درد در مچ پای چپ نتوانست در این مسابقه به میدان برود. راکتس همچنین گارد راس شروع کننده خود، پاتریک بورلی را در ترکیب نداشت. این بازیکن به دلیل پارگی منیسک زانوی راست، تا مدت نامعلومی نمی تواند برای تیمش به میدان برود.
واشنگتن ویزاردز با پیروزی ۱۰۱ بر ۹۷ مقابل میهمان خود، آتلانتا هاوکس، یک گام دیگر به پلی آف نزدیک شد. جان وال از ویزاردز با کسب ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، از بازیکنان تاثیر گذار تیمش در این دیدار بود. در صورتی که تیم گلدن استیت در بازی روز یکشنبه بتواند نیویورک نیکس را شکست دهد، حضور ویزاردز در مرحله حذفی رقابت ها قطعی خواهد بود.
سن آنتونیو اسپرز با پیروزی ۹۶ بر ۸۰ مقابل نیو اورلئانز پلیکانز، هفدهمین برد متوالی خود را کسب کرد. تیم دانکن از اسپرز در این دیدار ۱۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات به ثبت رساند. انتونی دیویس از پلیکانز به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ در این مسابقه غایب بود.
نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در بیست و نهم مارس ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۹۸-۱۲۳

دیترویت پیستونز

دانلود

هیوستون راکتز

۱۱۸-۱۰۷

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۹۷-۱۰۱

آتلانتا هاوکس

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۰۰-۱۰۳

ساکرامنتو کینگز

دانلود

میلواکی باکز

۸۸-۶۷

میامی هیت

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۸۰-۹۶

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *