نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در دهم اپریل ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در دهم اپریل 2015

شکست واشنگتن و کلیولند و پیروزی ایندیانا، سن آنتونیو، نیو اورلینز، اکلاهما سیتی و دالاس، از مهمترین نتایج ان‌بی‌ای در دهم اپریل ۲۰۱۵ بود.

در یکی از مسابقات امروز بروکلین نتز میزبان واشنگتن ویزاردز بود که با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۸۰، حریف خود را پشت سر گذاشت. بروک لوپز در این دیدار ۲۶ امتیاز و ۹ ریباند برای بروکلین کسب کرد. پیروزی با اختلاف ۳۷ امتیاز، مقتدرانه ترین بردی است که بروکلین در بارکلیز سنتر ثبت کرده است. جان وال از ویزاردز در این دیدار استراحت کرد و برای دومین بازی متوالی برای تیمش بازی نکرد. نتز با کسب این پیروزی جایگاه هشتم خود در کنفرانس شرق را حفظ کرد.

بوستون سلتیکس در مسابقه ای حساس کلیولند کولیرز را از پیش رو برداشت. بوستون در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۰، حریف خود را مغلوب کرد. مارکوس اسمارت از بوستون با ۱۹ امتیاز، یکی از پنج بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دو رقمی کرد. کلیولند کولیرز در این دیدار کایری ایروینگ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. لبران جیمز و دیگر بازیکنان شروع کننده این تیم نیز در کوارتر چهارم استراحت کردند. تیم بوستون همانند بروکلین تاکنون ۳۷ برد و ۴۲ باخت ثبت کرده است اما به دلیل برتری در بازی های رو در رو مقابل این تیم، بالاتر از آنها در رده هفتم کنفرانس قرار گرفته است.

ایندیانا پیسرز با برتری مقابل دیترویت پیستونز، اختلاف خود با تیم های بوستون و بروکلین را حفظ کرد تا همچنان به صعود به پلی آف امیدوار باشد. ایندیانا که امروز میهمان دیترویت بود با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۰۳، حریف خود را شکست داد. سی‌جی مایلز و رادنی استاکی، هر کدام در این دیدار ۲۴ امتیاز برای پیسرز کسب کردند. بازیکنان ایندیانا در این دیدار ۱۱ شوت از ۱۹ اقدام سه امتیازی (۵۷٫۹ درصد) خود را وارد سبد کردند.

سن آنتونیو اسپرز برای دومین بار در طول دو روز گذشته، هیوستن راکتس را شکست داد. هیوستن امروز در تویوتا سنتر میزبان سن آنتونیو بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۴ به حریف خود واگذار کرد. تیم دانکن با ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، ستاره اسپرز در این مسابقه بود. این بازیکن ۱۲ شوت از ۱۵ اقدام خود در این مسابقه را به ثمر رساند. دانکن در ۲٫۹ ثانیه مانده به پایان مسابقه لی آپ جیمز هاردن را بلاک کرد تا پیروزی تیمش در این مسابقه راتضمین کند. اسپرز با کسب این پیروزی به رده سوم کنفرانس غرب صعود کرد و راکتس را به رده ششم فرستاد.

نیو اورلینز پلیکانز با کمک انتونی دیویس، فینیکس سانز را شکست داد. نیو اورلینز در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۷۵، فینیکس را مغلوب کرد تا رده هشتم خود در کنفرانس غرب را حفظ کند. دیویس علی رغم اینکه تنها ۲۳ دقیقه در زمین بود، ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن در شروع کوارتر دوم مسابقه پس از برخوردی که با ارل برون از فینیکس داشت زمین مسابقه را ترک کرد و در کوارتر چهارم به میدان بازگشت.

اکلاهما سیتی تاندر که همچنان برای به دست آوردن رده هشتم کنفرانس غرب با نیو اولینز می جنگد، ساکرامنتو کینگز را مغلوب کرد تا فاصله حداقلی خود با نیو اورلینز را حفظ کند. تاندر که میزبان کینگز بود این بازی را با برتری ۱۱۶ بر ۱۰۳ خاتمه داد. راسل وستبروک در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل به دست آورد.

دالاس موریکس در مسابقه ای که دو وقت اضافه داشت، میزبان خود دنور ناگتز را با نتیجه‌ی ۱۴۴ بر ۱۴۳ مغلوب کرد. دیرک نویتزکی در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات برای دالاس ثبت کرد. ریموند فلتون از دالاس در ۱٫۵ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه دوم، شوت لی آپ خود را وارد سبد کرد و در ادامه شوت کنف فرید از دنور را بلاک کرد تا چهل و هشتمین پیروزی فصل تیمش رقم بخورد.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در دهم اپریل ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۹۹ ۱۰۱ تورنتو رپتورز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۴ ۸۰ شارلوت هورنتز دانلود
بروکلین نتز ۱۱۷ ۸۰ واشنگتن ویزاردز دانلود
کلیولند کاوالیرز ۹۰ ۹۹ بوستون سلتیکس دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۳ ۱۰۷ ایندیانا پیسرز دانلود
نیویورک نیکس ۹۱ ۹۹ میلواکی باکز دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۳ ۱۰۴ سن آنتونیو اسپرز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۹۰ ۷۵ فینیکس سانز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۶ ۱۰۳ ساکرامنتو کینگز دانلود
دنور ناگتز ۱۴۳ ۱۴۴ دالاس موریکس دانلود
یوتا جاز ۸۸ ۸۹ ممفیس گریزلیز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۶ ۹۸ مینسوتا تیمبرولوز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۸ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    خیلی از بروکلین بدم میاد . امیدوارم یه دوسه تا باخت بده میامی به جاش صعود کنه… یا ایندیانا

  2. mlbj گفت:

    پس فردا دوباره کلیولند و بوستون با هم بازی دارن.
    احتمالا لبرون تو اون بازی استراحت کنه و بوستون شاید دوباره ببره…

  3. LAKER FOR LIFE گفت:

    نه بابا بروکلین خیلی تیم باحالیه خداکنه بوستون صعود نکنه ایندیانا صعود کنه. البته اگه میامی هم میتونست هفتم بشه جدال وید ولبران تو پلی آف جالب میشد ولی مثل اینکه نمیشه.

  4. بوستون بهترین و اماده ترین تیمه یه نگاه بنداز به بازیکناش همشون جوون و با استعدادن همه تو یه ردن و یه تیم مدعی رو بردیم درسته که کایری نبود لبرونم کوارتر چهارم استراحت کرد ولی خدایش خوب بردیمشون تیم کلیولند اماده ترین تیمه و پر ستاره ترین تیم کل لبرونشون اندازه کل تیم ما میشه ولی بازم بوستون رگ غیرتشو نشون داد دمه بچه ها گرم مطمنن صعود میکنیم من دوست دارم بخوریم به اتلانتا میامی بخوره به کلیولند.

  5. last celtic گفت:

    ای جان باز هم ایندیانا برد

  6. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    بازم سن آنتونیو با قدرت برد .تو دو بازی هیوستون رو از بالا به پایین کشید مثل اینکه باز هم باید قبول کرد سن آنتونیو قهرمانه.بوستون هم عجب تیمی شده فقط اگه بروکلین نمیومد بالا بهتر میشد.اکلاهما هم بعد از چند باخت برد

    • number1 گفت:

      کجاش با قدرت برد با یه اختلاف برده میگی با قدرت تو این چند تا بازی که اسپرز برده اولین بردی هست که اختلاف زیز ده تا بود تازه فکنم دانکن رو هاردن فول کرد وامید وارم میامی هفتم شه بخوره به جیمز وایندیانا هشتم شه مثل پارسال نبرد اتلانتا ایندیانا قشنگ میشه واز اون طرف هم دالاس بخوره به اسپرز که فقط دالاس میتونه تو پلی اف این تیم رو حذف کنه و پلیکانز هشتم شه

      • M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

        این که تو ورزشگاه خانگی هیوستون این تیم رو برد نشانه قدرت نیست تو دو تا بازی این تیم رو از سوم به ششم فرستاد این نشانه قدرت نیست

  7. سینا میلواکی گفت:

    احمد آقااا تیمت(میامی) پلی آف برو هم نیست که ظاهرااا!!!!بیا و باکسی شو هنوزم دیر نشده!!!:) میلواکی و بوستون امسال با کمترین بضاعت بهترین نمایش ممکنو داشتن بدون شک

  8. علیرضا گفت:

    نه راست میگه بروکلین تیم گوشت تلخیه تیم خوبی داره ولی من ازش خوشم نمیاد امیدوارم بوستون و ایندیانا از شرق و اکلاهما ار غرب برن بالا ولی اگه بگن کی لایقه قهرمان شدنه من میگم سن انتونیو

  9. jwall گفت:

    کلیولند داره به صعود بوستون کمک می کنه
    به نظر من سه تیم دیگه که باید صعود کنن :
    ۱بوستون ۲ میامی ۳ ایندیانا

  10. علیرضا گفت:

    نه با این وضعی که من دیدم بوستون صعود نمیکنه بروکلین صعود میکنه چون که کلیولند از باختی که داشته ناراحته و تو بازی بعد بوستون رو میبره به احتمال ۹۰درصد بروکلین هم میلواکی رو نابود میکنه و بروکلین میاد بالا حیف شد

  11. Jimmy Twim گفت:

    باز هم میبینیم که جایی برای لیکرز نیس!
    من هنوز نمیفهمم چه مرگشون شده لیکرزی ها که دیگه کلا وجود خارجی ندارن!!!!!!

    نه تو مسابقات قبل پلی آف!

    نه توی پلی آف!

    نه درفت درست انجام میدن!

    کلا کنسل شدن!!!!!

  12. jwall گفت:

    آقا یه سوال چرا همش فقط روی josh smith خطا می کردن؟؟؟

  13. laker for life گفت:

    jimmy twin اگه بازیای لیکرزو تمشا میکردی و میدیدی که این بازیکنای درجه ۲و۳ چجوری دارن باتمام وجود تلاش میکنن هیچوقت این حرفو نمیزدی چون انصافا به جرئت میشه گفت که ازنظر بازیکن سی امین تیم لیگه.
    ولی مطمئن باشین فصل بعد لیکرز متفاوتی رو میبینین با برگشتن کوبی از مصدومیت برای احتمالا آخرین فصلش، همچنین برگشتن جولیوس رندل که همه میدونن چه توانایی هایی داره،پیشرفت روز افزون جردن کلارکسون و پیک درفت یک تا پنجی که داره واقعا یه تیم جوون وخوب میشن که میتونن با رهبری کوبی پیشرفت کنن. یادتونم نره که لیکرز کپ اسپیس خالی زیادم برای قرارداد بایه فری ایجنت داره و احتمالا با یه ستاره قرارداد میبنده مثلا کوین لاو یا لامارکس آلدریج یا مارک گسول یا خیلیای دیگه که قراردادشون آخر فصل تموم میشه. مخصوصا کوین لاو که همه میدونن و خودشم قبلا گفته که چقدر دوستداره برای لیکرز بازی کنه چون تو دانشگاه یوسی ال ای بازی میکرد و تو ال ای زندگی میکرد. به امید موفقیت دوباره یکی از از پرطرفدارترین و پرافتخارترین باشگاه های جهان که مطمئنن بدون وجود تیمهایی مثل لیکرز و سلتیکس امروز ان بی ایی هم وجود نداشت.

  14. علیرضا گفت:

    سن انتونیو همه رو درب و داغون کرد ولی هنوز با۴ تا تیم بازی نکرده که اوناهم ببره یکی با لس انجلس کلیپرز که به احتمال۸۰ درصد میبره بعدی تیم کلیولنده که باید قدرتش رو به رخ لبران جیمز بکشه که به احتمال ۵۰ درصد کلیولند رو هم میبره ولی ۲تا تیم هستند که فکر نکنم بتونه اونارو هم ببره اولی گلدن استیته دومی هم اتلانتا هاوکز که جدالشون بنظر بسیار زیباست

    • M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

      همین چند هفته پیش بود که سن آنتونیو گلدن استیت رو در هم کوبید آتلانتا هم وقتی از اکلاهما باخت اونوقت میخواد سن آنتونیو رو شکست بده

      • mlbj گفت:

        مشکل اینجاست که شما با یه بازی کلا نتیجه گیری میکنی.یعنی‌چون okc آتلانتا رو برده پس اتلانتا دیگه ضعیفه؟
        پس این رکورد عالی که تو لیگ زده چطور بوده؟
        یا گلدن استیت که الان با اقتدار اوله.
        تو nba نمیشه با یه بازی قضاوت کرد.

  15. almost black گفت:

    دمت گرم lakers for life

  16. محمد ارباب گفت:

    لیکرز اگر میخواد جون بگیره باید یه زیر حلقه ش رو قوی کنه
    به قول شما Cap Space خوبی داره
    گسول و آلدریج فکر نکنم تیم هاشون رو ول کنن
    اما گزینه های دیگه ای مثل کوین لاو و دی آندره جردن میتونن برای لیکرز مفید باشند… هرچند که باید با تیم هایی نظیر نیویورک نیکس و ۷۶ers رقابت کنند. فیل جکسون هم پروژه ای برای احیای نیکس داره
    اما اگر لاو بیاد لیکرز(به احتمال قوی) و یک پوینت گارد قوی که امسال فری ایجنت میشن نظیر دراگیچ رو جدب کنه میتونه با بازگشت کوبی تیم خوبی بشن

  17. laker for life گفت:

    درسته همچنین اگه شانس بیاره و پیک ۱ تا ۳ نصیبش بشه میتونه زیرحلقشو تقویت کنه چون دوتا از برترین بازیکنایی که امسال تو درفتند پست ۴و۵ هستد و همه میگن که jahil okafor سنتر دوک که دلیل اصلی قهرمانیشون بوده پیک یکه.
    البته اگه در این امر موفق هم نشن بنظرم جولیوس رندل و جردن هیل پست ۴و۵ خوبین و همچنین کلارکسونم گارد خوبیه پس بهتره که دنبال یه small forward دفاعی خوب مثل کوای لنرد یا دریموند گرین که هردوشون آخر فصل فری ایجنت میشن باشن چون لیکرز تو دفاع منطقه ای خیتی ضعف داره .

  18. محمد ارباب گفت:

    کریس میدلتون هم بازیکن دفاعیه فوق العادعیه
    به نظرم میتونه گزینه ی خوبی برای هر تیمی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *