نیو اورلینز پلیکانز سرمربی خود مانتی ویلیامز را اخراج کرد

نیو اورلینز پلیکانز سرمربی خود مانتی ویلیامز را اخراج کرد

تیم نیو اورلینز پلیکانز سرمربی خود مانتی ویلیامز را پس از ۵ فصل حضور در این تیم اخراج کرد.
پلیکانز در این فصل از رقابت ها رکورد ۴۵ برد و ۳۷ باخت را ثبت کرد تا آخرین مکان پلی آف کنفرانس غرب را به دست آورد. این تیم در مرحله نخست پلی آف با نتیجه‌ی ۴ بر ۰ مغلوب گلدن استیت واریورز شد.
دو هفته پیش و پس از آنکه پلیکانز از پلی آف حذف شد، تام بنسن، مالک این باشگاه نامه ای خطاب به ویلیامز، بازیکنان نیو اورلینز و کادر این تیم نوشت و از آنها قدردانی کرد و گفت نسبت به آینده‌ی روشن تیمش هیجان زده است.
ویلیامز که در ۷ ژوئن ۲۰۱۰ هدایت پلیکانز را به عهده گرفته بود، دو بار این تیم را به پلی آف رساند و رکورد ۱۷۳ برد و ۲۲۱ باخت را در پنج فصل حضورش به همراه این تیم ثبت کرد. این مربی در حالی از سمت خود اخراج شد که هنوز یک سال از قراردادش (فصل ۲۰۱۵-۱۶) باقی مانده بود و نیو اورلینز در صورت تمایل می توانست قرارداد او را برای فصل ۲۰۱۶-۱۷ نیز تمدید کند.
انتونی دیویس، در دوره‌ی سرمربیگری ویلیامز به یکی از ستاره های لیگ بدل شد. حضور این بازیکن در پلیکانز باعث می شود این تیم به یکی از جذاب ترین تیم ها برای مربیان تبدیل شود.
ویلیامز یکی از اعضای کادر مربیگری مایک شیشفسکی در تیم ملی امریکا است.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    با مهره هایی که داشت بد عمل نکرد.
    چه حسه خوبیه پست ۵ تیمت دیویس باشه. باید دید کی رو بعد ۵سال رو نیمکت پلیکانز میبینیم. فکر نکنم زمان زیادی رو صرف این کار کنن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *