نتایج رقابت های NBA در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های NBA در 20 نوامبر 2016

رقابت های NBA در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۶ با انجام شش مسابقه پیگیری شد. پیروزی نیویورک و شیکاگو و شکست اکلاهما سیتی و تورنتو، از مهمترین نتایج این روز بود.

تیم بسکتبال نیویورک نیکس با برتری مقابل آتلانتا هاوکس، چهارمین برد خانگی متوالی خود را ثبت کرد. نیویورک در این مسابقه با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۴ آتلانتا را از پیش رو برداشت. کارملو انتونی در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. دوایت هاوارد از آتلانتا نیز کار خود را با ۱۸ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. جواکیم نواح از نیویورک به دلیل بیماری در این مسابقه غایب بود.

اولین پیروزی خارج از خانه ایندیانا پیسرز در این فصل از مسابقات NBA، در اکلاهما سیتی ثبت شد. ایندیانا امروز میهمان اکلاهما سیتی تاندر بود که در وقت اضافه اول با حساب ۱۱۵ بر ۱۱۱، حریف خود را شکست داد. جف تیگ از ایندیانا در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی به دست آورد. ایندیانا در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که برای دومین بار متوالی پاول جرج را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. راسل وستبروک از تاندر در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد و بار دیگر تریپل دابل کرد.

شوت سه امتیازی ترنس راس کمی دیر وارد سبد شد تا پنجمین شکست فصل تورنتو رپتورز در ساکرامنتو رقم بخورد. ساکرامنتو کینگز امروز پذیرای تورنتو بود و توانست با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۹ رقیب خود را شکست دهد. راس در لحظات پایانی، شوت سه امتیازی خود را که می توانست نتیجه را به تساوی بکشاند وارد سبد کرد اما داوران پس از بازبینی فیلم اعلام کردند توپ پس از پایان زمان بازی از دست راس رها شده است. رودی گی با ۲۳ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، از بازیکنان شاخص ساکرامنتو در این مسابقه بود.

شیکاگو بولز در شبی که جیمی باتلر بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد، لس آنجلس لیکرز را از پیش رو برداشت. بولز در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۱۰، لیکرز را مغلوب کرد. باتلر در این دیدار ۴۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. دوین وید از شیکاگو در این بازی به میدان نرفت و استراحت کرد.

نتایج رقابت های NBA در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
نیویورک نیکس ۱۰۴ ۹۴ آتلانتا هاوکس دانلود
بروکلین نتز ۱۰۹ ۱۲۹ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۱ ۱۱۵ ایندیانا پیسرز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۲ ۹۹ تورنتو رپتورز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۵ ۹۱ یوتا جاز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۱۰ ۱۱۸ شیکاگو بولز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.