نتایج رقابت های NBA در ششم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های NBA در ششم نوامبر 2015

لیگ NBA در ششم نوامبر ۲۰۱۵ با برگزاری ده مسابقه پیگیری شد.

اولین شکست تورنتو رپتورز در این فصل از رقابت های NBA، به دست اورلاندو مجیک رقم خورد. مجیک امروز میزبان رپتورز بود که توانست با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۸۷ حریف خود را مغلوب کند. اورلاندو با کسب این پیروزی به ۱۱ شکست متوالی خود مقابل تورنتو پایان داد. توبایاس هریس از مجیک در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. ویکتور اولادیپو با ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر بازیکنی بود که نقش مهمی در پیروزی مجیک داشت. اورلاندو در حالی در این مسابقه به پیروزی رسید که سنتر خود، نیکولا ووچویچ را به دلیل مصدومیت زانوی راست در اختیار نداشت.

بوستون سلتیکس با کسب یک پیروزی قاطع برابر واشنگتن ویزاردز، به سه شکست متوالی خود پایان داد. بوستون در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۹۸ واشنگتن را مغلوب کرد. جرد سالینجر از بوستون با کسب ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. بوستون در کوارتر نخست این مسابقه با نتیجه‌ی ۴۰ بر ۲۵ مقابل حریف خود به برتری رسید.

کسب ۱۸ امتیاز توسط کوبی برایانت به لس آنجلس لیکرز کمک کرد تا نخستین پیروزی فصل خود را ثبت کند. لیکرز امروز میهمان بروکلین نتز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۸ حریف خود را از پیش رو بردارد. برایانت در این بازی ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. امتیازات لیکرز در این بازی بین بازیکنان مختلف تقسیم شد و ۵ بازیکن دیگر این تیم نیز امتیازات خود را دورقمی کردند. این ششمین شکست متوالی نتز در این فصل از رقابت ها بود؛ در حالی که هنوز بردی به دست نیاورده است.

ایندیانا پیسرز با درخشش پاول جرج، میامی هیت را شکست داد تا تعداد بردها و باخت های خود را در عدد ۳ برابر کند. پیسرز در این بازی خانگی با نتیجه‌ی نزدیک ۹۰ بر ۸۷ هیت را مغلوب کرد. جرج در این دیدار ۳۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. دوین وید در ۲ ثانیه مانده به پایان این بازی فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود، نتیجه را مساوی کند اما نتوانست توپ خود را وارد سبد کند. جرالد گرین از میامی به دلیل آنچه بیماری ذکر شده، در این دیدار نیز همانند بازی قبلی برابر آتلانتا حضور نداشت.

دیترویت پیستونز برای رسیدن به چهارمین پیروزی فصل، فینیکس سانز را مغلوب کرد. پیستونز امروز میهمان سانز بود که در پایان با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۲ برنده از زمین خارج شد. بازیکنان دیترویت، ۵۰ درصد از شوت های خود در این بازی را وارد سبد کردند. رجی جکسون با کسب ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص دیترویت در این مسابقه بود.

نتایج رقابت های NBA در ششم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۹۲ ۸۷ تورنتو رپتورز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۱۸ ۹۸ واشنگتن ویزاردز دانلود
بروکلین نتز ۹۸ ۱۰۴ لس آنجلس لیکرز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۰۸ ۱۰۲ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
نیویورک نیکس ۹۲ ۹۹ میلواکی باکز دانلود
ایندیانا پیسرز ۹۰ ۸۷ میامی هیت دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۵ ۱۲۱ آتلانتا هاوکس دانلود
فینیکس سانز ۹۲ ۱۰۰ دیترویت پیستونز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۹ ۱۰۴ دنور ناگتز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۱۰ ۱۱۶ هیوستن راکتس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. LAKER FOR LIFE گفت:

    استف کری فوق العادست ۳۴ امتیاز ۱۰ اسیست ۷ ریباند.
    تو ۵ بازی ۱۷۹ امتیاز اورده یعنی تقریبا ۳۶ امتیاز تو هر بازی. تنها بازیکنی تو تاریخ که شروع بهتری داشته مایکل جردنه تو فصل ۹۲-۹۱ که تو ۵ بازی اول ۱۸۲ امتیاز اورده.
    الان خیلی زوده ولی اگه همینجوری پیش بره MVP این فصلم ماله خودشه.

  2. samiee گفت:

    چرا گزارش همه ی بازی ها رو نمی نویسی

  3. samiee گفت:

    جیمزچه رکوردی زد یه۹۰۰۰نوشتن

  4. جنگجو گفت:

    ۳۶ امتیاز پاول جورج خیلی خوبه.خیلی خوبه میامی هنوز نتوسنته تو فصل عادی پیسرز رو تو بنکرز لایف فیلد هاوس ببره؟؟خیلی وقته نبرده فکر کنم ۴ سالی شده. جالبه میامی از نظر مهره خیلی بهترم هست.
    بوستون فکر کنم ۷۲ امتیاز تو یک نیمه گرفت. خیلی طوفانی بازی کرد کوارتر اولش رو دیدم
    آنتونی دیویس بنده خدا هنوز نبرده تمیشون مصدوم داره همیشه خدا.
    اورلاندو خیلی آینده روشنی داره با نبود ووچویچ رپتورز رو برد. به اوکلاهوما و راکتس تو وقت اضافه باخت به واشنگتن خیلی بد باخت با یک امتیاز اختلاف.

  5. kiiiiiing گفت:

    جیمز به رکورد ۹۰۰۹ رسید در فیلد گل و بیستم تاریخ شد ، در بازی امروز هم ۳۱ امتیاز و ۱۳ اسیست داشت

  6. Cp3viii گفت:

    آقای امیر عباس ارباب شما جوانان توزین الکتریک بودی؟منم بودم
    چ سالی..؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *