نتایج مسابقات ان بی ای در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان بی ای در 29 اکتبر 2016

مسابقات ان بی ای در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۶ با انجام ۹ دیدار پیگیری شد.

بازی خوب اوری بردلی به بوستون سلتیکس کمک کرد شارلوت هورنتز را از پیش رو بردارد. بوستون امروز میهمان شارلوت بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۸، حریف خود را مغلوب کند. بردلی ۸ شوت از ۱۱ اقدام سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و کار خود را با ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. بازیکنان بوستون در این دیدار ۴۸٫۴ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کردند در حالی که درصد مجموع شوت های آنها، ۴۸٫۱ درصد بود. برای شارلوت نیز کمبا واکر ۲۹ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کرد.

نیویورک نیکس اولین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها را در خانه کسب کرد. نیویورک امروز پذیرای ممفیس گریزلیز بود و توانست با حساب ۱۱۱ بر ۱۰۴ رقیب خود را مغلوب کند. کریستاپس پورزینگس از نیکس با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. مارک گاسل از ممفیس نیز ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد.

کلیولند کولیرز با کسب سومین پیروزی فصل، سومین شکست را به اورلاندو مجیک تحمیل کرد. کلیولند در این مسابقه خانگی با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۹ اورلاندو را از پیش رو برداشت تا پانزدهمین پیروزی متوالی خود برابر این تیم را به دست آورد. لبران جیمز در این بازی ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

شیکاگو بولز در یونایتد سنتر پذیرای ایندیانا پیسرز بود که با حساب ۱۱۸ بر ۱۰۱ پیروز شد. داگ مک‌درمت از شیکاگو که این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات کسب کرد. پنج بازیکن دیگر بولز نیز امتیازات خود را دورقمی کردند. ثبت ۱۳ پاس منجر به گل توسط راژان راندو از دیگر نکات قابل توجه این مسابقه بود. ارن بروکس و رادنی استاکی از ایندیانا به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند.

شوت فلوتر دیمین لیلارد در ۰٫۳ ثانیه مانده به پایان بازی، موجب پیروزی پرتلند تریل بلیزرس برابر دنور ناگتز شد. پرتلند امروز میهمان دنور بود و در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۱۳، حریف خود را شکست داد. لبلارد در این مسابقه ۳۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازی در کوارتر چهارم، به دلیل نقص فنی که برای سیستم روشنایی سالن پیش آمد، حدود ۳۰ دقیقه متوقف شد.

نتایج مسابقات ان بی ای در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۷۲ ۱۰۴ آتلانتا هاوکس دانلود
شارلوت هورنتز ۹۸ ۱۰۴ بوستون سلتیکس دانلود
نیویورک نیکس ۱۱۱ ۱۰۴ ممفیس گریزلیز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۰۵ ۹۹ اورلاندو مجیک دانلود
شیکاگو بولز ۱۱۸ ۱۰۱ ایندیانا پیسرز دانلود
میلواکی باکز ۱۱۰ ۱۰۸ بروکلین نتز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۸ ۷۹ نیو اورلینز پیکانز دانلود
دنور ناگتز ۱۱۳ ۱۱۵ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۶ ۱۰۳ مینسوتا تیمبرولوز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.