نتایج مسابقات ان بی ای در بیستم ژانویه ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان بی ای در بیستم ژانویه 2016

مسابقات ان بی ای در بیستم ژانویه ۲۰۱۶ با انجام یازده بازی پیگیری شد. پیروزی سیکسرز، ویزاردز، رپتورز، واریورز، پیستونز و هاوکس، از جمله نتایج امروز بود.

ششمین پیروزی فصل فیلادلفیا سونی سیکسرز در خارج از خانه رقم خورد. سیکسرز امروز میهمان اورلاندو مجیک بود که این بازی را با برتری ۹۶ بر ۸۷ پایان داد. جلیل اوکفور با ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. ویکتور اولادیپو از اورلاندو به دلیل درد زانو در این بازی غایب بود. اورلاندو ۸ بازی از ۹ مسابقه اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است.

واشنگتن ویزاردز میزبان میامی هیت بود و با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۸۷ رقیب خود را از پیش رو برداشت. جان وال از واشنگتن با ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. حسن وایت‌ساید از میامی در کوارتر دوم این مسابقه آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت. هیت در این بازی دوین وید، گران دراگیچ و بنو اودریح را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. کریس هامفریز، اوتو پورتر و درو گودن از واشنگتن نیز به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه حضور نداشتند.

تورنتو رپتورز با برتری مقابل بوستون سلتیکس، ششمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. تورنتو امروز در ایر کانادا سنتر پذیرای بوستون بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۰۹ حریف خود را مغلوب کند. دمار دروزن از تورنتو در این بازی ۳۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان تورنتو در این دیدار ۵۵٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. آیزیاه تامس از بوستون کار خود در این بازی را با ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

گلدن استیت واریورز یک پیروزی دیگر با اختلاف امتیاز بالا به دست آورد. این تیم که امروز میهمان شیکاگو بولز بود با نتیجه‌ی ۱۲۵ بر ۹۴ حریف خود را مغلوب کرد. استفن کری با ۲۵ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۷ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. درک رز از شیکاگو نیز کار خود را با ۲۹ امتیاز، ۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل پایان داد.

دیترویت پیستونز در شبی که آندره درامند رکورد پرتاب های پنالتی از دست رفته تاریخ لیگ را شکست، هیوستن راکتس را از پیش رو برداشت. دیترویت امروز میهمان هیوستن بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۲۳ بر ۱۱۴ حریف خود را مغلوب کند. بازیکنان هیوستن با اجرای تاکتیک Hack-A-Shaq رو درامند، این بازیکن را ۳۶ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار دادند که رکورد شخص درامند و همچنین باشگاه دیترویت محسوب می شود. این بازیکن با از دست دادن ۲۳ پرتاب پنالتی، رکورد بیشترین پنالتی های از دست رفته در یک بازی (۲۲ پرتاب) که در اختیار ویلت چمبرلین بود را شکست. درامند در این مسابقه ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. ۴ بازیکن دیگر دیترویت نیز امتیازات خود را دورقمی کردند. جیمز هاردن از هیوستن با کسب ۳۳ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل، اولین تریپل دابل فصل خود را ثبت کرد. دوایت هاوارد از هیوستن در این بازی کمتر از ۱ دقیقه در زمین حضور داشت به دلیل آسیب دیدگی مچ پا مجبور به ترک زمین شد.

بیست و پنجمین پیروزی فصل آتلانتا هاوکس با غلبه بر پرتلند تریل بلیزرس ثبت شد. آتلانتا امروز میهمان پرتلند بود و با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۸ حریف خود را شکست داد. کنت بیزمور و پاول میلسپ از آتلانتا، هر کدام در این مسابقه ۲۳ امتیاز کسب کردند.

نتایج مسابقات ان بی ای در بیستم ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۸۷ ۹۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۶ ۸۷ میامی هیت دانلود
بروکلین نتز ۷۸ ۹۱ کلیولند کولیرز دانلود
نیویورک نیکس ۱۱۸ ۱۱۱ یوتا جاز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۱۵ ۱۰۹ بوستون سلتیکس دانلود
شیکاگو بولز ۹۴ ۱۲۵ گلدن استیت واریورز دانلود
هیوستن راکتس ۱۱۴ ۱۲۳ دیترویت پیستونز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۹ ۹۵ شارلوت هورنتز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۶ ۹۴ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۳ ۱۱۲ ساکرامنتو کینگز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۹۸ ۱۰۴ آتلانتا هاوکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۷ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    مرسی کوز لاو با ۱۸ ریباند امار خوبی ثبت کرد

  2. alik گفت:

    میگم میخواین آل استار شرق رو بفرستین با گلدن مسابقه بده؟ببینیم با چنتا اختلاف میبازن !!!
    من فقط ترسم از اسپرز و اوکلاهاما هستش اگه نه دیدین چه بلایی سر شرق اومد
    البته من فک کنم فیلادلفیا هم یه حرفایی واسه گفتن داشته باشه جلوی واریورز خخخخخ

  3. حمید گفت:

    از سال ۱۹۷۵ تا حالا وریورز دو تا بازی خارج از خانه متوالی رو با اختلاف ۳۰ تا نبرده بود.
    کارملو توی مجموع امتیازات لری برد رو رد کرد و با حدود ۳۰ امتیاز دیگه میتونه ۳۰ ام بشه.
    کری توی لیست بیشترین پرتاب‌های سه امتیازی موفق در حالی ۲۷ شد که از ۸۰ نفر بعدیش توی لیست بازی‌های کمتری انجام داده (نفر ۱۰۷ کلی تامپسونه که ۱۱۰ تا بازی کمتر کرده)

  4. kiiiiiiiiiing گفت:

    چقدر توهین میکنی آخه گل پسر ، حالا خوبه ۴ روز پیش از پیستونز باختید ، تیمی که فقط یه بازیکن داره که میتونست در آل استار باش که اونم کارملو ازش جلو زد ، اگه بگی سیکسرز ازت میخوام آل استار دنور و باکز رو هم بشماری ، عملکرد باتلر و رز خب بود ولی علت باختشون عملکرد ضعیف گسول بود نمیدونم کی دفاعش کرده ولی هرکی بوده پوستشو کنده

  5. Mahdi6 گفت:

    دریک ویلیامز چه حرکتی زد ول نمیکرد توپو هی میپرید خسته نمیشد.
    پاو گسول بدترین بازی فصلش رو انجام داد و فقط ۱ امتیاز گرفت.
    ادمین مصدومیت هاوارد جدیه؟؟؟

  6. Mahdi6 گفت:

    به جز کلیپرز و دنور و ساکرامنتو و واشنگتن بقیه تیمها عملکردشون تو شرق بدتر از عملکردشون تو غرب بوده چه تیمای شرق و چه تیمای غرب یعنی تیمای غرب تو شرق بد کار کردن و تو کنفرانس خودشون بهتر کار کردن و بر عکس تیمای شرق تو غرب بهتر بودن و تو کنفرانس خودشون بیشتر باختن.
    فیلادلفیا هم اولین بردش تو شرق رو امروز کسب کرد و ۵ برد قبلیش رو مقابل تیمهای غربی کسب کرده بود.
    با یکی دو بازی نمیشه گفت شرق ضعیفه.
    البته گلدن شما شرق رو میبره و ال استار شرق هم احتمالا با اختلاف ۴۰ تا میبازه بهش و قهرمان میشن !!!!!!
    تیم شیکاگو بازیکنانش خیلی بد بودن تو شوت زنی و اکثرا یک یا دوتا شوتشون از چند اقدام گل شد و بعضی هاشون هم از اقدام هاشون هیچی امتیاز نگرفتن ولی بابی پورتیس خوب بود.

  7. alik گفت:

    عمویی king جان من دیگه اینجا کامنت نمیزارم تا بفهمی یه کم احترام هم خوب چیزیه گل پسر

  8. Mahdi6 گفت:

    دوستان من یه تاپیک تو انجمن درست کردم هر حرفی هست اونجا زده بشه درباره گلدن و کوز دیگه به مسابقات کشیده نشه.
    http://forum.basketball98.ir/s.....8#post4448

  9. علیرضا گفت:

    فک نکنم ۷۶ بتونه تا دو سال دیگه هم بتونه به پلی آفس برسه لیکرز هم همین طور.ولی درسته الان ضعیفه و همرو داره میبازه ولی این ارزش قدیمیش هس که باعث میشه الان در رده دوم با ارزشترین تیم قرار بگیره

  10. kiiiiiiiiiing گفت:

    من بی احترامی کردم آخه ؟ چرا حالا میخوای قهر کنی؟ اگه میخوای بری درساتو بخونی خب برو بخون ولی بعدش برگرد ، ولی اگه میخوای بری و برنگردی اینو دیگه نیستم ، نکنه میخوای از یوزر خودت قهر کنی! و به یوزر جدید سلام کنی! ، ولی خارج از شوخی من که کاری به کارت ندارم هر چه دل تنگت میخواد بگو فقط نامحدود نباشه! یه حد و مرزی براش بزار

  11. number1 گفت:

    دریک رز تکی داشت با گلدن بازی می کرد نیمه اول تو چهار ده دقیقه ۲۱ امتیاز اورد و خیلی کیف کردم از بازیه دیشبش و باتلر هم نیمه دوم خوب شد و خوب امتیاز گرفت اما گسول افتضاح بود تو دفاع همش رو سرش ریباند می کردن و تو حمله همش ترن اور می داد دلیلش هم دفاع خوب گرین و بوگات بودن مخصوصا گرین و نمیشه با دو بازیکن گلدن رو نمیشه ببری دیگه استاد اسنل اوپن شات ها رو هم نمی زنه نمی دونم چرا تریدش نمی کنن واقعا رو مخه هیچ کدوم از طرفدار های شیکاگو خوششون نمیاد ازش و نبود نواه هم خیلی تاثیر گزار بود و در اخر شیکاگو مثل کلیولند چوب بازی بدش رو تو کوارتر یک خورد دیگه هرچی تلاش کرد حتی نزدیک گلدن هم نشد ولی نباید از نیمکت خوبه گلدن هم غافل بشیم

  12. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    اگه به وستبروک استراحت نمیداد دوباره تریپل دبل میکرد ۱۶ امتیاز۱۵پاس منجر به امتیاز۸ریباند ،دورانت هم مثل همیشه عالی بود

  13. My Dubs گفت:

    alik دوست عزیز بعضی تیمای شرقی قابل احترامن. من اصلا کاری به کلیولند ندارم. همین بولز تیم واقعا بزرگ و محترمیه. خود فرانک وگل و لری برد رو تو سازماندهی پیسرز من قبولشون دارم هنوز. دیترویت تیمش روز به روز بهتر شده و راکتسی رو که پارسال فینال غرب بود رو برده. خود سیکسرز یکی از تیمهایه که سابقه بیشترین حضور تو پلی آفس رو داشته و تیمی که الان طرفدراشم تو موقع شروعش از همین شهر بوده به نام فیلادلفیا وریورز. نیکس، بوستون، بولز، پیسرز، باکس،پیستونز، سیکسرز همه تو برهه ای از تاریخ بهترین تیمهای لیگ بودن. مشکلشون اینه بارها هم گفتم پول خوب خرج نمیکنن.
    الان دستمزد میامی و کلیولند تو شرق بالاتر از همه تیمهاست. خود وریورز بیشتر از مالیات لوکس داره پرداخت میکنه سالیانه. اوکلاهوما هم به همین شکل. اون سازماندهی و بازسازی و تریدها و پیک های کارشناسی شده وریورز باعث شده خودم طرفدار این تیم بشم. ولی قبلش بولز رو دوس داشتم الان دوس دارم از بچگی از لوگوش خیلی خوشم میومد. ازتم میخوام کامنت بذاری

  14. sina777 گفت:

    عاشقتم kiiiiiiing ممنون بابت جوابات به alik

  15. My Dubs گفت:

    تکون بخوری alik مچتو میگیرن اینا. به عالم غیب دسترسی دارن. راستی نکنه سینا و کینگ یک نفرن ها!!!!
    کامنت سال: حال کردم لبران کری رو انداخت رو زمین.

  16. Kiiiiiiiiiing گفت:

    Sina7777 شما خیلی لطف داری و دوست داشتنی هستی ، اتفاق خاصی نیفتاد یکی میگیم یکی میشنویم و بعضی مواقع هم بالعکس ، شیطونی نکنی هیزم روی آتیش بریزی ها ، alik از دست من ناراحته باید یجوری از دلش دربیارم ، در کل خودتو عشقه و البته alik و بقیه دوستان هم همینطور

  17. sina777 گفت:

    چرا نتیجه ها رو نمیزاری احمد جان کوز کلیپرز رو برد ایول

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *