نتایج مسابقات NBA در نوزدهم ژانویه ۲۰۱۶

نتایج مسابقات NBA در نوزدهم ژانویه 2016

در چهار مسابقه NBA در نوزدهم ژانویه ۲۰۱۶ تیم های میلواکی، نیو اورلینز، اکلاهما سیتی و ایندیانا، حریفان خود را شکست دادند.

در یکی از مسابقات امروز میامی هیت میزبان میلواکی باکز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۷۹ بر ۹۱ به حریف خود واگذار کرد. کریس میدلتون از میلواکی در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. میامی که در این مسابقه نیز گران دراگیچ و بنو اودریح را در اختیار نداشت، ۳۶٫۵ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد تا کمترین درصد شوت خود در رقابت های این فصل را کسب کند. او.جی. میو و گرویس وسکوئز از میلواکی نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند. حسن وایت‌ساید از میامی کار خود را با کسب ۲۳ امتیاز،۱۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

کسب ۳۵ امتیاز توسط انتونی دیویس، به نیو اورلینز پلیکانز برای غلبه بر مینسوتا تیمبرولوز کمک کرد. پلیکانز امروز پذیرای تیمبرولوز بود و با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۹۹ حریف خود را پشت سر گذاشت. دیویس در این دیدار ۷ ریباند و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. اریک گوردون از پلیکانز در اواخر کوارتر سوم این مسابقه از ناحیه دست راست دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. کارل-انتونی تاونز از مینسوتا ۲۰ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اکلاهما سیتی تاندر برای ثبت پنجمین پیروزی متوالی خود، دنور ناگتز را از پیش رو برداشت. دو تیم امروز در شهر دنور به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱۱۰ بر ۱۰۴ تاندر پایان یافت. کوین دورنت در این بازی ۳۰ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. راسل وستبروک نیز ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

فینیکس سانز میزبان ایندیانا پیسرز بود که با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۹۷ مغلوب رقیب شد. پاول جرج از ایندیانا با ۱۹ امتیاز، یکی از ۵ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. مانتی الیس با ۲۰ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص ایندیانا بود. یان مهینمی از ایندیانا و مارکیف موریس از فینیکس در این دیدار مصدوم شدند و زمین مسابقه را ترک کردند. فینیکس ۱۴ مسابقه از ۱۵ بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۴ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    دنور بازی خیلی خوبی مقابل تاندر انجام داد و البته میلواکی که کار بزرگی کرد.
    لیست ۱۰ سنتر برتر تاریخ بالاخره اعلام شد و قابل پیش بینی بود که کریم ، چمبرلین ، راسل ، شکیل و عولاجون رده های اول تا پنجم شدند. هاوارد هم در ده تای اول جای نگرفت. توی عکسها ۲ تا عکس خیلی جالبه ، یکی بدن عضلانی و استثنایی دیوید رابینسون و دیگری تقابل شکیل اونیل و تیم دانکن ، شکیل واقعا گردن کلفت بوده فقط کم مونده دانکن رو بخوره با اون هیکلش ، فکر کنم سنگین وزن ترین بازیکن تاریخه.
    http://espn.go.com/nba/story/_.....ba-history

  2. ehsan گفت:

    وای بازم شکست،چند بازی هست خیلی بد شدیم و دو بازی آخر خیلی بدتر هم شدیم،فقط ۷۹ امتیاز!!!!!!!!!!!!!!!
    وید مصدوم شد و متاسفانه مصدومیت دراگیچ هم انگار زیاده،تازه خودشو پیدا کرده بود،امیدوارم تیم به خودش بیاد
    Let’s Go HEAT

  3. Mahdi6 گفت:

    دیوید رابینسون رونی کلمن رو گذاشته تو جیبش.
    به نظرم حداقل دوایت هاوارد میتونست نهم یا دهم بشه حقش بود.
    تیم منتخب ان بی ای هم که شد: مجیک جانسون , مایکل جردن , لبران جیمز , تیم دانکن , کریم عبدالجبار.
    همه اینها تکرار نشدنی هستن و تو زمان اوجشون بهترین بازیکن بودن

  4. Mahdi6 گفت:

    کارل انتونی تاونز هم به احتمال زیاد روکی سال میشه و البته جدی ترین رقیبش پورزینگس هست که اون هم بازیکن خوبیه و میتونه روکی سال بشه البته جلیل اوکفور هم خوبه ولی تیمشون نتایج بدی گرفته.
    فقط دی انجلو راسل خیلی خوب کار نکرده نمیدونم چرا !!!!

  5. My Dubs گفت:

    جاش مک رابرتس کجاست؟

  6. Cp گفت:

    آقایون اینcp3 که نظره داده من نیستم
    کسی دیگست ک اول با اسم cp کامنت میزاشت
    گفتم بگم بعدا دوستان نگن دو تا یوزر داری

  7. My Dubs گفت:

    روکی ها همه خوبن. دو تا روکی پیسرز ۴۰ امتیاز اون شب با دنور گرفتن شریکی با هم. وینزلو هم خوبه. استنلی جاتسون،مودیی، کالی استاین…..همه خوبن. روکی مجیک بازی بهش نمیرسه. جلیل اوکافور هم خوبه میتونه روکی سال بشه با پورزینگیس و تاونز.

  8. Mahdi6 گفت:

    ولی من دلم برای انتونی بنت میسوزه بازیکن خوبی بود ولی نمیدونم چیشد بهش.
    الانم که تو تورنتو هست و بازی بهش نمیرسه مثلا پیک شماره ۱ بوده !!!!

  9. Mohammad Hossein گفت:

    به نظرم هاوارد میتونست هشتم یا نهم بشه

  10. sina777 گفت:

    فینیکس چه نتایجی گندی گرفته ووووووووو

  11. km گفت:

    http://www.forbes.com/sites/ku.....0964682d3a لیست ارزشمند ترین باشگاه ها هم اومد اول نیسکس دوم لیکرز سوم بولز

  12. kiiiiiiiiiing گفت:

    یه اتفاق جالب ، فروش پیراهن پورزینگیس از بازیکنایی مثل دورانت ، وست بروک ، هاردن ، رز ، باتلر و کایری بیشتر شده و فقط از کری ، لبران و کوبی کمتره.http://espn.go.com/nba/story/_.....les-season

  13. ehsan گفت:

    مکرابتس هم مصدومه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. ehsan گفت:

    از بین جوونای لیگ،ویگنز خیلی خوبه،البته من خیلی ازش خوشم میاد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *