نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در ۹ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در 9 نوامبر 2016

بازی های ان بی ای در ۹ نوامبر ۲۰۱۶ با انجام یازده مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز در شبی که اوتو پورتر بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرد، بوستون سلتیکس را از پیش رو برداشت. واشنگتن امروز میزبان بوستون بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۸ بر ۹۳، حریف خود را از پیش رو بردارد. پورتر در این مسابقه ۳۴ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن ۱۴ شوت از ۱۹ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. جان وال از واشنگتن در حدود ۵ دقیقه مانده به پایان بازی، با انجام یک خطای آشکار نوع ۲، از زمین اخراج شد.

کسب ۳۹ امتیاز توسط جیمی باتلر نتوانست مانع از شکست شیکاگو بولز برابر آتلانتا هاوکس شود. شیکاگو امروز میهمان آتلانتا بود که بازی را با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۱۵، به حریف واگذار کرد. باتلر در این دیدار ۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی نیز ثبت کرد. تابو سفولوشا از آتلانتا ۸ شوت از ۹ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

درخشش دوباره دمار دروزن به تورنتو رپتورز کمک کرد اکلاهما سیتی تاندر را از پیش رو بردارد. تورنتو امروز میهمان اکلاهما سیتی بود و با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۲، حریف خود را مغلوب کرد. دمار دروزن که پیشتاز بازیکنان لیگ در امتیازآوری است، در این دیدار ۳۷ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کرد. بازیکنان تورنتو در این مسابقه، ۵۱٫۸ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. راسل وستیروک از تاندر، کار خود در این بازی را با ۳۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند.

سومین شکست خانگی متوالی سن آنتونیو اسپرز، برابر هیوستن راکتس رقم خورد. اسپرز در این مسابقه نزدیک با حساب ۹۹ بر ۱۰۱، مغلوب حریف شد. جیمز هاردن از راکتس در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۵ پاس منجر به گل به دست آورد و تریپل دابل کرد. او ۱ توپ ربایی نیز ثبت کرد. کوای لئونارد و لامارکوس آلدریج از اسپرز، در ثانیه پایانی این مسابقه فرصت داشتند تا بازی را به تساوی بکشانند اما هر دو شوت های خود را از دست دادند. لئونارد در این بازی ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد.

لس آنجلس کلیپرز با برتری مقابل پرتلند تریل بلیزرس، به رکورد ۷ برد و ۱ باخت در این فصل از رقابت ها رسید. کلیپرز امروز در استیپل سنتر پذیرای بلیزرس بود و با نتیجه ۱۱۱ بر ۸۰، حریف خود را شکست داد. بلیک گریفین با ۲۲ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. شباز نیپیر از پرتلند با ۱۱ امتیاز، تنها بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد.

نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در ۹ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
نیویورک نیکس ۱۱۰ ۹۶ بروکلین نتز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۸ ۹۳ بوستون سلتیکس دانلود
شارلوت هورنتز ۱۰۴ ۹۸ یوتا جاز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۷ ۱۲۳ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۲۲ ۱۱۵ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۵ ۱۰۷ شیکاگو بولز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۲ ۱۱۲ تورنتو رپتورز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۷ ۱۰۰ دیترویت پیستونز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۹ ۱۰۱ هیوستن راکتس دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۱۱ ۸۰ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۱۶ ۹۵ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.