نتایج و هایلایت های بازی های NBA در ۶ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های بازی های NBA در 6 نوامبر 2016

پیروزی پرتلند، ساکرامنتو، دالاس و دنور، از مهمترین نتایج بازی های NBA در ۶ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

کسب ۳۷ امتیاز توسط سی‌جی مک‌کالم به پرتلند تریل بلیزرس کمک کرد چهارمین پیروزی فصل خود را ثبت کند. پرتلند امروز میهمان ممفیس گریزلیز بود و توانست با حساب ۱۰۰ بر ۹۴، حریف خود را مغلوب کند. مک‌کالم که در این مسابقه بیشترین امتیاز دوران بازی خود در NBA را تکرار کرد، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز کسب کرد. این بازیکن ۶ شوت از ۱۲ اقدام سه امتیازی خود در این بازی را وارد سبد کرد. چندلر پارسونز در این دیدار، برای نخستین بار با پیراهن ممفیس به میدان رفت.

تورنتو رپتورز در ایر کانادا سنتر پذیرای ساکرامنتو کینگز بود که بازی را با نتیجه ۹۱ بر ۹۶ به حریف واگذار کرد. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو در این بازی ۲۲ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. رودی گی نیز در برابر تیم سابقش ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. تورنتو در این بازی جونس والنچیونس را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت.

اولین پیروزی فصل دالاس موریکس، در وقت اضافه رقم خورد. دالاس امروز میزبان میلواکی باکز بود که در وقت اضافه اول با حساب ۸۶ بر ۷۵ حریف خود را مغلوب کرد. هریسون بارنز از دالاس با کسب ۳۴ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را به ثبت رساند. او ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. دیرک نویتزکی و درن ویلیامز از دالاس به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند.

امانوئل مودییی با کسب ۲۴ امتیاز از مجموع ۳۰ امتیاز خود در کوارتر اول، به دنور ناگتز کمک کرد بوستون سلتیکس را از پیش رو بردارد. دنور امروز میهمان بوستون بود که این بازی را با برتری ۱۲۳ بر ۱۰۷ به پایان رساند. مودییی در این بازی ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. جی کراودر و ال هورفورد از بوستون این بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

نتایج و هایلایت های بازی های NBA در ۶ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
نیویورک نیکس ۱۰۹ ۱۱۴ یوتا جاز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۴ ۱۰۰ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
تورنتو رپتورز ۹۱ ۹۶ ساکرامنتو کینگز دانلود
دالاس موریکس ۸۶ ۷۵ میلواکی باکز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۷ ۱۲۳ دنور ناگتز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۱۹ ۱۰۸ فینیکس سانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.