نتایج و هایلایت های بازی های NBA در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های بازی های NBA در 31 ژانویه 2016

پیروزی کلیپرز، میامی، اورلاندو و گلدن استیت، از مهمترین نتایج بازی های NBA در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز با برتری مقابل شیکاگو بولز، چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب کرد. کلیپرز امروز در استیپل سنتر پذیرای بولز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۹۳ حریف خود را مغلوب کند. جمال کرافورد در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن ۱۱ شوت از ۱۵ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. دی‌آندره جردن نیز ۱۷ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به ثبت رساند.

میامی هیت در شبی که دوین وید به رکورد برنارد کینگ رسید، آتلانتا هاوکس را از پیش رو برداشت. میامی امروز میزبان آتلانتا بود و حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۸۷ مغلوب کرد تا چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب کند. از ماه آپریل ۲۰۱۴ این نخستین بار است که میامی در ۴ بازی متوالی پیروز می شود. وید با ۱۷ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، مجموع امتیازات دوران حرفه ای خود را به ۱۹۶۵۵ امتیاز رساند تا در کنار برنارد کینگ، در رده‌ی چهل و دوم امتیازآورترین بازیکنان تاریخ لیگ قرار گیرد. این بازیکن ۴ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. کریس باش نیز ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل ثبت کرد. حسن وایت‌ساید از میامی برای پنجمین بازی متوالی به دلیل مصدومیت غایب بود.

اورلاندو مجیک با جبران عقب افتادگی ۱۴ امتیازی، بوستون سلتیکس را از پیش رو برداشت و به ۸ شکست پی در پی خود خاتمه داد. اورلاندو امروز میزبان بوستون بود و توانست با حساب ۱۱۹ بر ۱۱۴ حریف خود را شکست دهد. اون فورنیه از اورلاندو در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. ارن گوردون نیز ۱۹ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد. بازیکنان اورلاندو در این دیدار ۵۳٫۷ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

نیویورک نیکس میزبان گلدن استیت واریورز بود که با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۱۱۶ مقابل حریف شکست خورد. کلی تامپسن از گلدن استیت با ۳۴ امتیاز، ۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۱۷ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در کوارتر دوم کسب کرد. دریماند گرین نیز ۲۰ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. گرین با این تریپل دابل، تعداد تریپل دابل های خود در این فصل از رقابت ها را به عدد ۹ رساند و رکورد بیشترین تریپل دابل ثبت شده توسط یک بازیگن گلدن استیت در یک فصل را تکرار کرد.

نتایج و هایلایت های بازی های NBA در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
لس آنجلس کلیپرز ۱۲۰ ۹۳ شیکاگو بولز دانلود
میامی هیت ۱۰۵ ۸۷ آتلانتا هاوکس دانلود
اورلاندو مجیک ۱۱۹ ۱۱۴ بوستون سلتیکس دانلود
دالاس موریکس ۹۱ ۷۸ فینیکس سانز دانلود
نیویورک نیکس ۹۵ ۱۱۶ گلدن استیت واریورز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۹۶ ۹۳ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۸۲ ۱۰۱ شارلوت هورنتز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    امروز روز گرین و وید و جردن بود ، خیلی خوشم اومد از اینکه جردن گسول رو بلاک کرد و البته این بلا رو دو بار هم سر گیبسون و یکبار هم سر بروکز درآورد

  2. My Dubs گفت:

    تبریک به دوین وید…بازی با میلواکی و بروکلین هم دو سه تا شوت حیاتی و سخت رو انتهای بازی زد که مسبب پیروزی شد. بعد از مصدومیت شانه روند خیلی صعودی داشته و همون بازیکن سابق با درصد شوت نزدیک ۵۰ درصده که برای یک گارد عالیه. از نظر درصد شوت وید امار خوبی داره همیشه. تو دفاع هم از خیلی گاردها شاخص تره.

  3. ehsan گفت:

    آخیش از سد آتلانتا هم گذشتیم،این استادمایر هم داره بازی به بازی بهتر میشه،خوبی این بازی این بود که با اقتدار بررردددیمممم،دی وید هم که رکورد شکوند
    Let’s Go Heat

  4. kamal گفت:

    کلیپرز خوب بازی کرد دمش گرم بولز رو داغون کرد داک به تمام بازیکنا حداقل ۶ دیقه بازی داد .تو ۴برد پیاپی ۳تیمش شرق بود که مدعی هستند پیسرز اتلانتا شیکاگو هفته دیگه هم با میامی اینو هم میبره

  5. Mahdi6 گفت:

    دم کوبی برایانت گرم ۲۳ دقیقه بازی کرد و ۲۳ امتیاز و ۸ ریباند و ۳ اسیست و ۲ توپ ربایی داشت.
    البته بازی لیکرز رو ندیدم فقط امارو خوندم که به نظر میاد خوب بازی کرده کوبی.
    دریک رز هم خوب بود به نظر من رز باید بیشتر سه امتیازی بزنه امروز که نزد ولی اگه هر بازی حداقل دو یا سه تا بزنه خوبه.

  6. sina777 گفت:

    حال کردم بولز باخت

  7. Kiiiiiiiing گفت:

    امروز یه جایی میخوندم ۵ تا ترید تاثیرگذار تاریخ موقع درفت رو نام برده بود که حتما خیلی هم بعدا پشیمون شدند تیمهاشون :
    ۱٫بیل راسل از اس تی لوییس هاوکس به سلتیکز ۱۹۵۶
    ۲٫کوبی از شارلوت به لیکرز ۱۹۹۶
    ۳٫پیپن از سیاتل به بولز ۱۹۸۹
    ۴٫نویتزکی از میلواکی به دالاس ۱۹۹۸ که در عوض رابرت تیلور همیشه مصدوم رو گرفتند
    ۵٫موزس مالون از پورتلند به بوفالو بریوز ۱۹۷۶ که البته بعدا به راکتز و سیکسرز رفت و قهرمان شد و سه بار هم mvp شده

  8. علیرضا گفت:

    اوه اوه کلیپرز بولز هم از پیش رو برداشت.نه به اوایل فصل که همش میباخت نه به الان که همش میره. باید منتظر بازیش با او کیسی باشیم

  9. saeed گفت:

    بولز بهتر میشه،من ک بهش خیلی امید دارم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *