نتایج مسابقات پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و پنجم اپریل ۲۰۱۶

نتایج مسابقات پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و پنجم اپریل 2016

مسابقات پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و پنجم اپریل ۲۰۱۶ با پیروزی شارلوت، اکلاهما سیتی و پرتلند پیگیری شد.

کسب ۳۴ امتیاز توسط کمبا واکر به شارلوت هورنتز کمک کرد میامی هیت را از پیش رو بردارد. تیم های شارلوت و میامی امروز برای چهارمین بار و این بار به میزبانی شارلوت به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۸۹ بر ۸۵ میزبان به پایان رسید. واکر در این بازی ۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. شارلوت با کسب این پیروزی نتیجه‌ی سری را ۲ بر ۲ مساوی کرد. نیکولاس باتوم از شارلوت به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود و دومین بازی متوالی را از دست داد. بازی پنجم دو تیم چهارشنبه شب در میامی برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اکلاهما سیتی تاندر با کسب چهارمین پیروزی مقابل دالاس موریکس، راهی نیمه نهایی کنفرانس غرب شد. اکلاهما امروز میزبان دالاس بود و با پیروزی ۱۱۸ بر ۱۰۴ مقابل این تیم، سری را با برتری ۴ بر ۱ به اتمام رساند. راسل وستبروک در این بازی ۳۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. کوین دورنت نیز ۳۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات کسب کرد. صلاح مجری و دیوید لی از دالاس به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند. به این ترتیب اکلاهما سیتی حریف سن آنتونیو اسپرز در مرحله‌ی دوم پلی آف شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پرتلند تریل بلیزرس با پیروزی مقابل لس آنجلس کلیپرز در چهارمین رویارویی دو تیم، نتیجه‌ی سری را ۲ بر ۲ مساوی کرد. پرتلند امروز میزبان کلیپرز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۸۴ حریف خود را از پیش رو بردارد. الفروغ آمینو از پرتلند در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به دست آورد. ۳۰ امتیاز، بیشترین امتیازی است که این بازیکن در طول دوران حرفه ای خود در لیگ کسب کرده است. یکی از استخوان های کف دست راست کریس پاول در ۶ دقیقه و ۷ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم این بازی، در حالی که جرالد هندرسن از پرتلند را دفاع می کرد، شکست و این بازیکن پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت. بلیک گریفین نیز در ۵ دقیقه و ۴۹ ثانیه مانده به پایان بازی با تشدید آسیب دیدگی عضله چهار سر ران راست، به روی نیمکت منتقل شد. بازی پنجم دو تیم چهارشنبه شب در لس آنجلس برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.