نتایج مسابقات پلی آف NBA در بیست و سوم اپریل ۲۰۱۶

نتایج مسابقات پلی آف NBA در بیست و سوم اپریل 2016

مسابقات پلی آف NBA در بیست و سوم اپریل ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های ایندیانا، شارلوت، اکلاهما سیتی و پرتلند همراه بود.

چهارمین مصاف تیم های ایندیانا پیسرز و تورنتو رپتورز در راند اول پلی آف، با برتری پیسرز همراه بود. ایندیانا امروز میزبان تورنتو بود و با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۸۳ حریف خود را مغلوب کرد تا نتیجه‌ی سری را ۲ بر ۲ مساوی کند. یان ماهینمی از ایندیانا در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. کایل لوری از تورنتو در ۴ دقیقه و ۴۱ ثانیه مانده به پایان مسابقه، با انجام ششمین خظا مجبور به ترک زمین شد. بازیکنان پیسرز در این بازی ۱۹ بار توپ را لو دادند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با پیروزی مقابل میامی هیت، اولین برد خود در مرحله‌ی پلی آف در ۱۴ سال اخیر را کسب کرد. شارلوت امروز در تایم وارنر کیبل آرینا پذیرای میامی بود که این بازی را با برتری ۹۶ بر ۸۰ به سود خود پایان داد. شارلوت با پیروزی در ین دیدار، به ۱۲ شکست متوالی خود در پلی آف پایان داد. جرمی لین از شارلوت در این بازی ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. یک ران ۱۸-۰ در کوارتر سوم این مسابقه به بازیکنان شارلوت کمک کرد این کوارتر را با برتری ۲۶ بر ۱۴ پایان دهند. میامی که در دو بازی نخست ۵۸ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرده بود، در این بازی تنها ۳۴ درصد از شوت هایش را به ثمر رساند. نیکولاس باتوم از شارلوت به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بود. نتیجه‌ی سری هم اکنون ۲ بر ۱ به سود میامی است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دالاس موریکس میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود و بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۱۹ به حریف خود واگذار کرد. راسل وستبروک در این بازی ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای اکلاهما سیتی کسب کرد. انس کانتر نیز ۱۲ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و با ۲۸ امتیاز و ۶ ریباند، دیگر بازیکن شاخص تاندر بود. تاندر با کسب این برد، در مجموع ۳ بر ۱ از موریکس پیش افتاد. دیرک نویتزکی از دالاس در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن با امتیازاتی که در این دیدار کسب کرد، الگین بیلر را پشت سر گذاشت و به رده‌ی پانزدهم بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در تاریخ پلی آف NBA به دست آورده اند، صعود کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین بازی امروز پرتلند تریل بلیزرس میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که این بازی را با برتری ۹۶ بر ۸۸ به پایان رساند. دیمین لیلارد از پرتلند در این بازی ۳۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. سی‌جی مک‌کالوم با ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص پرتلند بود. میسن پلاملی نیز ۶ امتیاز، ۲۱ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی برای پرتلند کسب کرد. از سال ۲۰۰۴، این نخستین بار است که بازیکنی در یک مسابقه‌ی پلی آف حداقل ۲۰ ریباند و ۸ پاس منجر به گل ثبت می کند؛ کوین گارنت در آن سال چنین آماری ثبت کرده بود. کلیپرز هم اکنون ۲ بر ۱ از حریف خود پیش است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.