نتایج مسابقات پلی آف NBA در بیست و دوم اپریل ۲۰۱۵

نتایج مسابقات پلی آف NBA در بیست و دوم اپریل 2015

پلی آف NBA در بیست و دوم اپریل ۲۰۱۵، با ثبت دومین پیروزی آتلانتا و ممفیس مقابل حریفان و مساوی شدن سری کلیپرز-اسپرز پیگیری شد.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با برتری مقابل بروکلین نتز، نتیجه سری را به ۲ بر ۰ به سود خود تغییر داد. آتلانتا امروز میزبان نتز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. پنج بازیکن آتلانتا امتیازات خود در این دیدار را دو رقمی کردند. پاول میلسپ در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. ال هارفورد نیز ۱۴ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد. امتیازآورترین بازیکن بروکلین نیز جرت جک بود که ۲۳ امتیاز به دست آورد. این بازیکن ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. میرزا تلتویچ، که حدود ۳ ماه از مسابقات را به دلیل پیدا شدن لخته های خون در ریه هایش از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب نتز بازگشت و حدود ۴ دقیقه بازی کرد.

ممفیس گریزلیز با پیروزی مقابل پرتلند تریل بلیزرس، ۲ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد تا برای اولین بار در تاریخ خود، در دو مسابقه نخست یک سری پلی آف پیروز شود. ممفیس در این مسابقه با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۸۲، حریف خود را شکست داد. مایک کانلی و کورتنی لی از ممفیس هر کدام در این دیدار ۱۸ امتیاز کسب کردند. مارک گاسل نیز گرچه شب خوبی در شوت زنی نداشت و تنها ۴ شوت از ۱۵ اقدام خود را وارد سبد کرد اما در نهایت کار خود را با ۱۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به اتمام رساند. ممفیس گریزلیز که در فصل عادی از نظر درصد شوت های سه امتیازی در رده بیست و دوم قرار گرفته بود، در این دیدار ۵۰ درصد (۸ از ۱۶) از شوت های خود را وارد سبد کرد. لامارکوس آلدریج از پرتلند در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شات ثبت کرد. ارن افلالو و کریس کمان از پرتلند به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند.

در مهیج ترین بازی امروز که یک وقت اضافه داشت، سن آنتونیو اسپرز با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۷، میزبان خود لس آنجلس کلیپرز را به زانو درآورد و نتیجه سری را ۱ بر ۱ مساوی کرد. جی. جی ردک از کلیپرز در ۱۳٫۹ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه و در حالی که نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۴ به سود اسپرز بود، یک سه امتیازی کلیدی را از دست داد تا تیمش در ادامه مغلوب حریف شود. تیم دانکن از سن آنتونیو اسپرز با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، ستاره تیمش در این مسابقه بود. مانو جینوبلی در حدود ۴ دقیقه مانده به پایان کوارتر چهارم این مسابقه، با انجام ششمین خطا مجبور به ترک زمین مسابقه شد. تونی پارکر نیز در ۵ دقیقه مانده به پایان وقت معمول بازی مصدوم شد و زمین را ترک کرد. سن آنتونیو اسپرز در فاصله دقایق ششم تا دهم کوارتر چهارم، با توجه به پرتاب های پنالتی ضعیف دی‌آندره جردن، بارها روی این بازیکن خطا کرد و او را پشت خط پرتاب پنالتی فرستاد تا مانع از امتیازگیری کلیپرز شود. جردن که پیش از آغاز سری گفته بود خود را برای مقابله با این تاکنیک گِرِگ پاپویچ آماده کرده است، در عمل چندان موفق نبود و در این مسابقه تنها ۶ پرتاب از ۱۷ اقدام پنالتی خود را وارد سبد کرد. بلیک گریفین با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل، در این دیدار تریپل دابل کرد.

نتایج و هایلایت های مسابقات پلی آف NBA در بیست و دوم اپریل ۲۰۱۵ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
آتلانتا هاوکس ۹۶ ۹۱ بروکلین نتز کیفیت معمولی کیفیت HD
ممفیس گریزلیز ۹۷ ۸۲ پرتلند تریل بلیزرس کیفیت معمولی کیفیت HD
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۷ ۱۱۱ سن آنتونیو اسپرز کیفیت معمولی کیفیت HD

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. LAKER FOR LIFE گفت:

    بازی کلیپرز و اسپرزو دیدم یعنی عجب بازی ای بود.
    هر دو تیم قوق العاده بودن مخصوصا اسپرز که دقایق حساس بازیرو بدون پارکر و جینوبیلی بودن. دانکن با این سنش از جوون بیست ساله بهتر بازی میکرد و تا ثانیه آخر می دویید. کلیپرز میتونست راحت ببره ولی گیریفن چند ثانیه آخر بازی توپو لو داد و کریس پاولم شوتشو خراب کرد وبازی رفت اورتایم تو اور تایمم پتی میلز فوق العاده بود و اسپرز بازیرو برد. یعنی عجب تیمیه این اسپرز تقریبا تمام کوارتر چهارمو و اور تایمو با پنج تا بازیکن بازیکردن. میلز و بلینلی و لنورد و دیاو و دانکن که هیچکدومشون ستاره نیستن (بجز دانکن) و اگه تو تیم دیگه ای بودن بازیکنای معمولی بودن ولی تو اسپرز و با مربیگری عالی پاپوویچ یه تیم فوق العادن.

  2. سینا میلواکی گفت:

    کلیپرز تو طول تاریخ ان بی ای به بد بازی کردن معروفه.بازم با اینهمه ستاره.با مربی ای مثل داک ریورز معلوم نیس مشکل کار کجاست.سن آنتونیو برنده یه سریه

  3. مجید گفت:

    داشتم از سن آنتونیو نا امید میشدم.آلان بازم میگم قهرمانه

  4. مجید گفت:

    آقا احمد چرا اینقد حجم هایلایت ها زیاد شده؟!؟

  5. Nima.76 گفت:

    چون زمانشون بیشتر شده….

  6. آذرخش گفت:

    http://www.nba.com/2015/news/0.....index.html

    یک گروه به سرکردگی آنتونی رسلر میلیونر قبول کردن تا برای خرید هاوکس مبلغ ۸۵۰ میلیون دلار هزینه کنن که شامل بدهکاری های تیم هم میشه.
    این خبر وسط بازی دیشب (بازی دوم با نتز) رسانه ای شد.
    معامله باید توسط سه چهارمِ از صاحبان دیگر ۲۹ تیم NBA مورد موافقت قرار بگیره که البته به نظر نمی رسه در این مورد مساله ای پیش بیاد.

  7. omid گفت:

    سلام اقای شریفی زمان برگزاری بازی های پلی اف رو به وقت تهران میشه اعلام کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *