راژان راندو و چندلر پارسونز ادامه پلی آف ۲۰۱۵ را از دست دادند

راژان راندو و چندلر پارسونز ادامه پلی آف 2015 را از دست دادند

تیم دالاس موریکس در ادامه مسابقات پلی آف ۲۰۱۵، راژان راندو و چندلر پارسونز را در اختیار نخواهد داشت. این دو بازیکن به دلیل مصدومیت ادامه مسابقات را از دست دادند.
موریکس روز چهارشنبه اعلام کرد راندو از ناحیه پشت آسیب دیده است. این بازیکن در نیمه دوم بازی دوم پلی آف برابر هیوستن راکتس که با شکست ۹۹ بر ۱۱۱ موریکس به اتمام رسید، همچون بسیاری از بازی ها در چهار ماه گذشته، نیمکت نشین بود. این بازی آخرین مسابقه ای بود که راندو با پیراهن دالاس به میدان رفت. هنگامی که از ریک کارلایل، سرمربی دالاس، سوال شد که آیا فکر می کند راندو بار دیگر پیراهن این تیم را بپوشد، کارلایل با صراحت به این سوال جواب منفی داد.
مسابقه سوم تیم های دالاس و هیوستن، جمعه شب به میزبانی دالاس برگزار خواهد شد و موریکس در آن مسابقه چندلر پارسونز را نیز در اختیار نخواهد داشت. پارسونز ادامه پلی آف را به دلیل آسیب دیدگی زانوی راست که به عمل جراحی نیاز دارد، از دست خواهد داد.
دالاس موریکس در ماه دسامبر و با هدف تقویت تیمش و رسیدن به مرحله دوم پلی آف، در جریان انتقالی راندو را از بوستون به خدمت گرفت. دالاس از ۴ سال پیش که قهرمان NBA شد نتوانسته است در یک سری پلی آف پیروز شود.
راندو در زمان حضور در سلتیکس، ۱۰ بار در پلی آف تریپل دابل کرد و به همراه این تیم در سال ۲۰۰۸ قهرمان ان بی ای شد و دو سال بعد نیز به فینال راه یافت. دالاس موریکس با جذب راندو که بیشتر دو فصل گذشته را به دلیل پارگی رباط زانوی راست از دست داده بود، قمار بزرگی کرد.
انتقال راندو به دالاس که پیش بینی می شد یکی از بهترین انتقالات لیگ در این فصل باشد، به این تیم کمکی نکرد و این بازیکن گزینه مناسبی در حمله دالاس نبود. راندو ۶ بازی را نیز به دلیل شکستگی استخوان نزدیک چشم چپش از دست داد.
در ماه فوریه راژان راندو و ریک کارلایل در یک مسابقه به صورت لفظی با هم درگیر شدند که به محرومیت یک جلسه ای راندو منجر شد.
چندلر پارسونز نیز نمی تواند سال اول از قرارداد سه ساله و ۴۶ میلیون دلاری که تابستان گذشته با دالاس امضا کرده است را در زمین مسابقه به پایان برساند. این بازیکن پس از آنکه در ۲۹ مارس برابر ایندیانا مصدوم شد، سعی کرد در ادامه مسابقات بازی کند اما دو بازی بعد و در برابر تیم سابقش، مجبور شد به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کند.
پارسونز ۲۶ ساله به سختی تلاش کرد تا برای پلی آف آماده شود و در مسابقه اول پلی آف نیز ۳۷ دقیقه بازی کرد اما نتوانست در دیدار دوم به میدان برود. کارلایل از بیان جزئیات مصدومیت پارسونز خودداری کرد اما اعتقاد دارد برای اردوهای آماده سازی فصل آینده در ماه اکتبر آماده خواهد بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. دانیال گفت:

    اینجا مثل گل بود و به سبزه آراسته شد مصداق پیدا می کنه !!

  2. مجید گفت:

    راندو خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *