چندلر پارسونز در ترکیب دالاس به میدان خواهد رفت

چندلر پارسونز در ترکیب دالاس به میدان خواهد رفت

تیم هیوستون راکتس تصمیم گرفته است اجازه دهد فروارد آزاد محدودش، چندلر پارسونز، با پیشنهادی سه ساله و ۴۶ میلیون دلاری به دالاس ماوریکس بپیوندد و پیشنهادی برای نگه داشتن این بازیکن در شهر هیوستون ندارد؛ بنابراین پارسونز به دیرک نویتسکی در دالاس خواهد پیوست.
پارسونز به ESPN گفت که قبل از ساعت ۶ روز یکشنبه تماسی از تیم هیوستون دریافت کرده است که در آن تماس به او اطلاع داده اند که این تیم برنامه ای برای جذب مجدد او ندارد و او می تواند به ماوریکس بپیوندد.
پارسونز گفت:” من واقعا به خاطر فرصتی که هیوستون به من داد و سه سال عالی که در این تیم داشتم، ممنونم. اما برای بخش بعدی از دوران حرفه ایم که بازی کردن با یکی از بزرگترین بازیکنان لیگ، دیرک نویتسکی، و بودن در تیم مارک کیوبن، مالک فوق العاده دالاس هست، واقعا هیجان زده ام.”
منابع نزدیک به این وضعیت اعلام کردند روز یکشنبه تیم راکتس سعی کرده بود تا دالاس را متقاعد کند پیشنهاد خود برای جذب پارسونز را پس بگیرد و پس از اینکه هیوستون با پارسونز قرارداد جدیدی امضا کرد، برای جذب او اقدام کند. انجام این کار باعث می شد راکتس یک trade exception با مبلغ بسیار بالا به دست آورد. اما به گفته‌ی منابع تیم دالاس از انجام این کار خودداری کرده است چراکه انجام این معامله پیچیده ممکن بود به هیوستون این توانایی را بدهد تا از خروج پارسونز جلوگیری کند.
در نهایت چندلر پارسونز طبق شرایطی که در پیشنهاد دالاس ذکر شده است به این تیم خواهد پیوست. این بازیکن در آخرین سال قراردادش این اختیار را دارد تا بازیکن آزاد شود.
چندلر پارسونز که ۲۵ سال سن دارد فصل گذشته که سومین فصل حضورش در راکتس بود، میانگین ۱۶٫۶ امتیاز، ۵٫۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل را به ثبت رساند.
یکشنبه، ۱۳ جولای ۲۰۱۴، یک روز به یاد ماندنی برای پارسونز خواهد بود. چراکه این عضو جدید دالاس ماوریکس در آستانه‌ی پیوستن به ترکیب ۲۰ نفره‌ی تیم ملی بسکتبال آمریکا قرار دارد. ۱۲ نفر از این ۲۰ نفر به ترکیب نهایی تیم ملی آمریکا در مسابقات جام جهانی بسکتبال اسپانیا می پیوندند.
به گفته‌ی منابع پارسونز روز دوشنبه به طور رسمی به ترکیب تیم آمریکا اضافه خواهد شد. کمپ آماده سازی این تیم برای پایان ماه در لاس وگاس برنامه ریزی شده است و مایک شیشفسکی می تواند دوازده نفر از بیست نفر را برای ترکیب تیم انتخاب کند. حضور کوین دورانت، کوین لاو، لامارکوس آلدریج و درک رز (در صورت سالم بودن) در مسابقات جام جهانی قطعی شده است.
چندلر پارسونز در درفت سال ۲۰۱۱ به عنوان بازیکن ۳۸ ام توسط راکتس انتخاب شد. او فصل گذشته در ترغیب دوایت هاوارد برای پیوستن به این تیم نقش داشت و با کمک هاوارد و جیمز هاردن هیوستون را برای ثبت ۵۴ برد در فصل عادی یاری کرد. آنها در راند اول پلی آف مقابل پورتلند مغلوب شدند.
انتظار می رفت تیم راکتس با ارائه‌ی پیشنهادی مشابه از حق خود برای نگه داشتن پارسونز استفاده کند اما پس از آنکه آنها در جذب فروارد قدرتی آل استار، کریس باش شکست خوردند، برنامه هایشان تغییر کرد.
تیم راکتس در بازار نقل و انتقالات جایگزین کم خرج تری به نام ترور آریزا برای پارسونز پیدا کرد و با یک قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۳۲ میلیون دلار او را به ترکیبش اضافه کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. KB24 گفت:

    سلام
    آقا احمد لس لیکرز خیلی ضعیف شده
    بدون پاو گسول چی کار میخواد بکنه?!?
    نقل و انتقلات به لیکرز چی شد?!?
    بازیکنی نمیخواد بره به پر افتخار ترین تیم NBA

  2. حامد اصلی گفت:

    بعد از رفتن jerry Buss فقید پسرش نتونست اون جوری که باید مدیریت کنه. از موقعی که پسرش اومده لیکرز روی خوش ندیده. اینکه آیا ترید هاوارد اشتباه بود یا نه جای بحث داره ولی به نظر من اشتباهات لیکرز با اخراج مایک برون بعد از تنها ۴ باخت در ابتدای فصل ۱۳-۱۲ شروع شد. اگه بهش وقت بیشتری میدادن میتونست بهتر عمل کنه. بعدش هم که مایک دی آنتونی رو آوردن که اصولا چیزی از دفاع حالیش نیست و تیم هاش همیشه فقط از نظر هجومی عملکرد خوبی داشتن و تو دفاع ضعیف بودن. هاوارد تو سیستم دی آنتونی اصلا راحت نبود. بعدش هم که زنجیره بلندی از مصدومیت ها گریبان گیر تیم شد. آشی که دی آنتونی برای لیکرز پخت این قدر شور شد که بعد از رفتنش مجیک جانسون اسطوره لیکرز تو توئیترش نوشت: “بازم دوران خوش لیکرز شروع شده و نمیتونه ازین خوشحال تر باشه”. حالا هم به نظر میرسه بایرون اسکات کوچ بعدی لیکرز خواهد بود.

  3. mjrose گفت:

    موز انتقال های خوبی رو لنجام داده

  4. KB24 گفت:

    آقای اصلی
    درسته
    ولی خیلی بد شانس هم بودیم
    سال قهرمانی
    پست ۱ فیشر
    پست ۲و۳ کوبی
    پست ۴ گسول
    پست ۵ باینوم
    ۴ تا ستاره
    فصل گذشته
    پست ۱ نش
    پست ۲ و ۳ کوبی
    پست ۴ گسول
    پست ۵ هاوارد
    یعنی جایگزین های خوبی داشتیم در پشت۱ و ۵
    ولی اول کوبی بعد نش بعد هاوارد بعد گسول مصدوم شد
    حالا امسال هیل و یانگ رو گرفته
    با جرمی لین و کوبی
    گسول هم رفت
    پست ۱ متوسط
    پست ۲ و ۳ که کوبی
    پست ۳ و ۴ و ۵ ضعیف
    این تیم میخواد چی کار کنه?!!
    فیل جکسون هر جا میره کولاک میکنه
    نیویورک امسال عالیه مطمئن باش و لیکرز امسال هم نمیره پلی آف

  5. حامد اصلی گفت:

    دوستان در نظرسنجی زیر پست مربوط به خبر لوال دنگ شرکت کنید لطفا

  6. pierce گفت:

    لیکرز لیاقتش همون کاسه لیسیه . . . پول هر کاری نمیکنه . الان نصف بازیکن های ان بی ای تو لیکرز هم بازی کردند و این خودش دلیل همین بلایی است که سر لیکرز اومده

  7. mahdi گفت:

    آقا احمد جمیز نگفته تو کلیولند می خواد چه شماره ای بپوشه؟
    ۶ یا همون ۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *