قرارداد سه ساله دیرک نویتزکی با دالاس ماوریکس

قرارداد سه ساله دیرک نویتزکی با دالاس ماوریکس

دیرک نویتزکی و تیم دالاس ماوریکس برای انعقاد یک قرارداد جدید ۳ ساله که انتظار می رود مبلغ آن حدود ۳۰ میلیون دلار باشد، به توافق رسیدند.
به گفته منابع، طبق یکی از بندهای قرارداد، نویتزکی اجازه خواهد داشت تا در تابستان ۲۰۱۶ وارد بازار نقل و انتقالات آزاد شود. علاوه بر آن در قرارداد قبلی این بازیکن بندی وجود داشت که مانع ار انتقال او توسط دالاس به تیم دیگری می شد؛ این بند در قرارداد جدید نیز حفظ شده است.
این بازیکن ۳۶ ساله که به تازگی قرارداد ۴ ساله‌ی ۸۰ میلیون دلاری خود با دالاس را به اتمام رسانده است، موافقت کرده است که این بار کاهش دستمزد بیشتری داشته باشد، به این امید که دالاس ماوریکس منابع مالی کافی برای جذب کارملو انتونی یا بازیکنان آزاد دیگر در تابستان امسال داشته باشد. گرچه مارک کیوبن (مالک دالاس) اعلام کرده است این تیم منابع لازم برای ارائه یک قرارداد حداکثری به انتونی را در اختیار ندارد. نویتزکی در قرارداد قبلی خود که می توانست حداکثر ۹۶ میلیون دلاری باشد، از گرفتن ۱۶ میلیون دلار صرف نظر کرد تا به تیمش برای جذب بازیکنان دیگر از نظر مالی کمک کند.
به گفته منابع دالاس در صورتی که نتواند انتونی را به ترکیبش اضافه کند، قصد دارد پیشنهادی با مبلغ بالا به بازیکن آزاد راکتس، چندلر پارسونز ارائه کند یا شانس خود را برای جذب لوئل دنگ از کاوالیرز که او هم یک بازیکن آزاد است، امتحان کند.
قرارداد نویتزکی نیز مانند سایر معاملات و نقل و انتقالات تا روز ۱۰ جولای امکان رسمی شدن ندارد. با فرا رسیدن دهم جولای مهلت قانونی برای ثبت قراردادهای جدید و نقل و انتقالات آغاز می شود و سقف دستمزدها و مالیات لوکس فصل ۲۰۱۴-۱۵، توسط لیگ اعلام می شود.
نویتزکی اخیرا به رادیو ESPN دالاس گفته بود:” کیوبن می دونه که من نمی خوام به تیم دیگه ای برم و اونم نمی خواد به جای دیگه ای برم. ما حدس می زنیم [موضوع قرارداد] به سرعت حل می شه و بعد از اون ما می تونیم روی بهتر کردن این تیم تمرکز کنیم.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. سعید گفت:

    باسلام

    لطفا ویدیو های منتخب فصل ۲۰۱۴_۲۰۱۳ NBA رو برای دانلود بزارید.

  2. mlbj گفت:

    راست میگه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *