اسپنسر هاز به لس آنجلس کلیپرز می پیوندد

اسپنسر هاز به لس آنجلس کلیپرز می پیوندد

اسپنسر هاز، سنتر آزاد ۷ فوتی، برای امضای یک قرارداد چهار ساله به مبلغ ۲۳ میلیون دلار با لس آنجلس کلیپرز به توافق رسید.
هاز که در ۷ فصل حضورش در NBA، تنها ۲ بار در پلی آف حاضر بوده است، با قرار گرفتن در کنار ستاره هایی چون کریس پاول و بلیک گریفین فرصت خواهد داشت تا با بازی خوب خود در زیر سبد و در نزدیکی های خط سه امتیازی، پیشرفت کند.
این بازیکن جمعه شب به یاهو اسپرتس گفت:” حتی با وجود گرفتن حقوق کمتر، این فرصت خیلی هیجان انگیز بود که من ردش کنم. من قبلا طعم حضور در پلی آف رو چشیدم اما عضوی از کلیپرز بودن باورنکردنیه.”
اسپنسر هاز در فصل گذشته در دو تیم سیکسرز و کاوالیرز بازی کرد و توانست میانگین ۱۳٫۲ امتیاز و ۸٫۳ ریباند را به ثبت برساند. این بازیکن در مدت حضورش در کاوالیرز، نزدیک به ۴۵ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد.
اسپنسر هاز قبل از پیوستن به کلیپرز، با تیم های فینیکس و پورتلند نیز دیدار کرده بود. به گفته منابع سال چهارم قرارداد این بازیکن با کلیپرز به صورت player option خواهد بود.
پاول پیرس، بازیکن آزاد بروکلین نتز، از دیگر بازیکنانی است که داک ریورز علاقه‌مند است به ترکیب کلیپرز اضافه کند.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. pierce گفت:

    کلیپرز داره خودش رو واسه قهرمانی توی فصل بعد اماده میکنه و میخواد تاریخ ساز بشه

  2. mjrose گفت:

    جانشین خوبی برای دی اندره جردنه

  3. amir گفت:

    کارملو ۴سال با لیکرز بست مبلقش رو نمیدونم هنوز فکر کنم ۹۲میلیون دلار باشه

  4. علی گفت:

    احمد آقا یعنی میخوان دی آندره جردن رو بفروشن؟؟؟من چند روز پیش شنیدم پاول پیرس مذاکراتش با کلیپرز به بن بست خورده.کلیپرز نتونست توماس رو به جای کالیسون بیاره؟. در ضمن کارملو به لیکرز نرفته پیشنهاد لیکرز ۹۵ میلیون دلار برای چهار ساله

    • admin گفت:

      نه دوست عزیز نمی خوان جردن رو بفروشن. درسته اسپنسر هاز یه سنتره، اما همون طور که تو متن هم اشاره شده، برعکس جردن از فاصله متوسط و همین طور از پشت خط سه امتیازی، شوت های خوبی میزنه. احتمالا داک ریورز می خواد از همین شوت های راه دورش استفاده کنه و خطر آنچنانی برای جایگاه جردن نخواهد داشت، چراکه جای جردن در اکثر مواقع زیر حلقه است.
      در مورد پیرس هم بیلی کینگ، مدیر کل نتز، اعلام کرده که پیشنهاد ها برای انتقال پیرس رو می شنوه، اما علاقه ای به از دست دادن پیرس نداره. احتمال داره کلیپرز برای جذب پیرس بازیکنانی مثل جرد دادلی، مت بارنز و رجی بولاک رو به نتز پیشنهاد بده تا بیلی کینگ هم به جدایی پیرس رضایت بده 🙂
      در مورد تامس هم هنوز خبر خاصی نیست.

  5. pierce گفت:

    به نظر من ارزش داره بخاطر پیرس این سه تا بازیکن رو بده به نتز و پیرس رو بگیره

    شیر شیر است اگرچه پیر است 🙂

    • granger گفت:

      کاش میشد برگرده خونه

    • pierce گفت:

      همه سلتیکسی ها دوست دارند که برگرده . پای همه کامنت هایی که پیرس تو فیسبوک میذاره همه مینویسن . برگرد به بوستون .ولی پیرس خیلی ناراحته از این قضیه و شاید دیگه برنگرده

  6. علی گفت:

    یک سوال دیگه ارسلان کاظمی تو بازی های سامر لیگ هست یا نه؟؟الان تو اورلاندو شروع شده بازی هاش

    • admin گفت:

      طبق اخبار منتشر شده ارسلان تو بازی های لیگ تابستانی که تو شهر اورلاندو برگزار میشه حضور نداره، اما تو بازی های لیگ تابستانی که از تاریخ ۱۱ جولای تو لاس وگاس برگزار میشه بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *