گرنت هیل و یائو مینگ به خرید باشگاه لس آنجلس کلیپرز علاقه‌مندند

گرنت هیل و یائو مینگ به خرید باشگاه لس آنجلس کلیپرز علاقه‌مندند

تیم لس آنجلس کلیپرز هنوز برای فروش قرار نگرفته اما دو بازیکن سابق آل استار NBA، در میان گروه های مختلف علاقه‌مند به خرید این باشگاه دیده می شوند.
به گفته منابع به ESPN، گرنت هیل و یائو مینگ به طور جداگانه در حال مذاکره با سرمایه گذارانی هستند تا زمانی که در نهایت مناقصه باشگاه کلیپرز برگزار شد، در آن شرکت کنند.
به گفته منابع، دانلد استرلینگ؛ مالک باشگاه کلیپرز، به همسرش شلی استرلینگ اجازه داده است تا مذاکرات برای فروش کلیپرز را آغاز کند.
گرنت هیل اولین سال بازنشستگی خود پس از ۱۹ فصل حضور در NBA که با ۷ بار حضور در آل استار همراه بود، را سپری می کند. این بازیکن دوران بازی خود در ان بی ای را با بازی برای کلیپرز خاتمه داد. به گفته منابع هیل روند تشکیل کنسرسیومی برای خرید کلیپرز را آغاز کرده است.
در عین حال، به گفته منابع، یائو مینگ در نظر دارد به همراه گروهی از سرمایه گذاران چینی کلیپرز را بخرد. سنتر آل استار سابق هیوستون راکتز، مالک تیم Shanghai Sharks که از تیم های لیگ چین است می باشد و به سبب طرح های مختلف لیگ NBA در آسیا، روابط نزدیکی با لیگ دارد.
به گفته منابع، یائو به خرید تیم میلواکی باکز نیز به شدت علاقمند بود، اما زمانی که Herb Kohl؛ مالک سابق میلواکی اعلام کرد مالک جدید باید تیم را در شهر میلواکی نگه دارد، از شرکت در مناقصه کناره گیری کرد. تیم میلواکی باکز در نهایت با قیمت ۵۵۰ میلیون یورو به Wesley Edens و Marc Lasry فروخته شد.
با فرض اینکه لیگ بتواند استرلینگ را مجبور به فروش کلیپرز کند، انتظار می رود تعداد شرکت کنندگان در مناقصه‌ی خرید کلیپرز، دو رقمی خواهد بود.
از دیگر افراد سرشناسی که برای خرید کلیپرز ابراز علاقه کرده اند می توان به گروه سه نفره لری الیسون، دیوید گیفن و اپرا وینفری؛ استیو بالمر، مدیر عامل سابق مایکروسافت؛ مجیک جانسون و گروه سرمایه گذاری Guggenheim Partners و انتونی رسلر اشاره کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    زودتر‏ ‏به ‏خواسته ی لبرون عمل کنین وباشگاه رو بفروشین

  2. King james گفت:

    Are khoda kone zod tar befroshe

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *