هیوستون راکتس ترور آریزا را به خدمت می گیرد

هیوستون راکتس ترور آریزا را به خدمت می گیرد

تیم هیوستون راکتس، ترور آریزا، بازیکن پست سه را با یک قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۳۲ میلیون دلار به خدمت خواهد گرفت و در صورتی که نتواند بازیکن آزاد محدود خود، چندلر پارسونز را حفظ کند، یک جایگزین بالقوه برای او خواهد داشت.
هیوستون راکتس تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه‌ی روز یکشنبه فرصت دارد تا در مورد چندلر پارسونز تصمیم بگیرد. این تیم می تواند با پیشنهاد سه ساله و ۴۶ میلیون دلاری دالاس ماوریکس برای جذب این بازیکن موافقت کند یا با ارائه‌ی یک پیشنهاد مشابه، پارسونز را در ترکیب خود حفظ کند.
به گفته‌ی منابع نزدیک به موقعیت، تیم راکتس که در صورت نگه داشتن پارسونز از سقف پرداخت ها تجاوز خواهد کرد، هنوز در حال سنجش این موضوع است و در مورد آن تصمیم نگرفته است.
تیم راکتس باید در این مورد تصمیم بگیرد که آیا پرداخت سالانه ۱۵ میلیون دلار به پارسونز، بدون رسیدن به هدفشان که جذب یک بازیکن پست ۴ قدرتمند است ارزش دارد یا خیر.
ترور آریزا در لیست فرواردهای کوچکی بود که دالاس ماوریکس در نظر داشت در صورت عدم موفقیت در جذب پارسونز، با آنها وارد مذاکرات جدی شود.
این تیم همچنین ارتباط خود را با نمایندگان بازیکنان آزادی نظیر لوئل دنگ، لنس استیفنسن و شاون ماریون، حفظ کرده است. البته به نظر می رسد دنگ از لیست بالا حذف خواهد شد چراکه این بازیکن در حال انجام مذاکرات جدی با میامی هیت است.
با امضای این قرارداد ترور آریزا با ۲۹ سال سن، برای دومین بار به راکتس باز می گردد. راکتس در تابستان سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۵ ساله به مبلغ ۳۵ میلیون دلار این بازیکن را جذب کرد و در تابستان بعد او را به نیو اورلئانز منتقل کرد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. پوریا گفت:

    استاد ، اسپرز بازیکن جدید چیزی در نظر نداره که بگیره ؟

    • admin گفت:

      یکی از بازیکن های مورد نظر اسپرز پاو گاسل بود که با بولز به توافق رسید.
      خبرهایی در مورد علاقه اسپرز به راشارد لوئیس و شاون ماریون منتشر شده.

  2. محمد گفت:

    ببخشید ادمین
    تکلیف دوین وید معللوم نشد؟

    • admin گفت:

      وید به امضای قرارداد جدید با هیت نزدیکه، احتمالا تو یکی دو روز آینده با هم به توافق می رسن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *