پاول پیرس در واشنگتن ویزاردز

پاول پیرس در واشنگتن ویزاردز

به گفته‌ی منابع، روز شنبه پاول پیرس برای امضای یک قرارداد دو ساله به مبلغ ۱۱ میلیون دلار با واشنگتن ویزاردز به توافق رسید. تیم ویزاردز با این انتقال سعی کرده است جایگزینی برای تروا آریزا پیدا کند که برای پیوستن به راکتس با این تیم به توافق رسیده است.
به گفته منابع طبق مفاد قرارداد، پاول پیرس این اختیار را خواهد داشت که در صورت تمایل در تابستان آینده که ۳۶ ساله خواهد بود بار دیگر بازیکن آزاد شود.
در عین حال، مدت زمان کوتاه این قرارداد به واشنگتن ویزاردز اجازه خواهد داد تا انعطاف پذیری مالی خود برای اجرای سناریوی رویایی خود که تلاش برای جذب کوین دورنت است را حفظ کند. ستاره‌ی کنونی اکلاهما سیتی تاندر که اهل واشنگتن است در تابستان ۲۰۱۶ بازیکن آزاد خواهد بود.
پاول پیرس با ۱۰ بار سابقه‌ی حضور در آل استار، در ساعات ابتدایی روز یکشنبه در توییتر خود خبر پیوستنش به ویزاردز را اعلام کرد.
بروکلین نتز در جولای سال ۲۰۱۳ برای جذب کوین گارنت و پاول پیرس از بوستون سلتیکس، مجموعه ای از انتخاب های راند اول درفت های خود را به این تیم منتقل کرد، اما حالا پیرس و مربی سابق نتز، جیسون کید از این تیم جدا شده اند. جیسون کید نتز را با هدف سرمربیگری در میلواکی باکز ترک کرد.
تیم هایی نظیر دالاس ماوریکس، هیوستون راکتس و لس آنجلس لیکرز، دیگر تیم هایی بودند که به پیرس علاقه‌مند بودند.
تیم ویزاردز در فصل ۲۰۱۳-۱۴ لیگ NBA رکورد ۴۴ برد و ۳۸ باخت را ثبت کرد و در نیمه نهایی کنفرانس شرق مقابل ایندیانا پیسرز مغلوب شد.
پاول پیرس در فصل گذشته، به طور میانگین ۲۸ دقیقه در هر بازی در میدان بود و توانست متوسط ۱۳٫۵ امتیاز را ثبت کند. نرخ کارایی این بازیکن نیز ۱۶٫۸ بود.
به گفته منابع به ESPNNewYork.com تیم نتز که طبق قانون برد می توانست برای جذب پیرس، دستمزد بیشتری نسبت به ویزاردز به این بازیکن بپردازد، علاقه ای به ثبت قرارداد جدید با این بازیکن ندارد. این تیم که اخیرا فروارد ۲۰ ساله‌ی روسی، سرگی کاراسو را به دست آورده است حالا بر توسعه استعداد های جوان متمرکز شده است. همچنین انتظار می رود این تیم قراردادی را با بویان بوگدانویچ امضا کند؛ بازیکنی که در شب درفت ۲۰۱۱ در جریان یک معامله به دست آورد.
انتظار می رود کوین گارنت در فصل پیش رو آخرین سال قراردادش در نتز را سپری کند. طبق قرارداد این بازیکن با نتز، گارنت امسال ۱۲ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. گرچه گارنت هنوز اظهار نظری در مورد جدایی پیرس و کید انجام نداده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. pierce گفت:

    چرا رفتی چرا من بیقرارم 🙁

  2. KG گفت:

    ببین چه بی خانمان شده.:

  3. pierce گفت:

    پیرس توی پیج فیسبوکش نوشته :

    اوباما ، جان وال من اومدم 🙂

  4. KG گفت:

    خوش به حالشون

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *