پاول پیرس ۱ یا ۲ فصل دیگر بازی خواهد کرد

پاول پیرس 1 یا 2 فصل دیگر بازی خواهد کرد

هنگامی که فقط ۵ دقیقه به پایان بازی پنجم بین میامی هیت و بروکلین نتز در نیمه نهایی کنفرانس شرق مانده بود، بروکلین از حریف خود پیش افتاده بود و امیدوار به رساندن کار به بازی ششم بود. طبق برنامه بازی ششم در نیویورک و در سالن تیم بروکلین نتز برگزار می شد. اما لبران جیمز و ری آلن کاری کردند که در نهایت در همان بازی پنجم، کار بروکلین در پلی آف تمام شود. آن ها با نتیجه ی ۹۶ بر ۹۴ نتز را شکست دادند. پاول پیرس که امسال شانزدهمین فصل از حضورش در لیگ ان بی ای را سپری کرد، فقط یک فصل برای بروکلین نتز بازی کرده و بعد از بازی به شبکه ی ESPN گفت ممکن است قادر باشد کمی بیشتر بازی کند.
espn نیویورک در این مورد نوشت:
اولین فصل حضور پاول پیرس در بروکلین نتز خاتمه یافت اما او مطمئن نیست که این فصل آخرین فصل بازیش بوده باشد. او بعد از باخت تیمش در بازی پنجم در برای هیت اذعان داشت که هنوز ۱ یا ۲ سال دیگر نیز در ذخیره ی توانایی اش برای بازی کردن باقی مانده است. مقصد بعدی پیرس که تبدیل به بازیکن آزاد نامحدود خواهد شد، هنوز مشخص نیست.
پیرس در مورد آینده اش و اینکه آیا در بروکلین می ماند، گفت:”من واقعا به آن زیاد فکر نمی کنم. من تمام تمرکز خودم را بر روی این فصل که آخرین سال قراردادم است، گذاشته ام. من باید با خانواده ام مشورت کنم و همچنین پیشنهادها و موقعیت ها را بررسی کنم و سپس تصمیم بگیرم.”
پیرس ۳۶ ساله تابستان امسال بازیکن آزاد نامحدود خواهد بود و طبق قانون برد، تیم نتز می تواند نسبت به سایر تیم ها، حقوق بیشتری به این بازیکن پیشنهاد دهد.
کوین گارنت؛ هم تیمی پیرس نیز در حال حاضر ۳۷ سال سن دارد و یک سال از قراردادش باقی مانده اما او پیش از این به بازنشستگی فکر کرده است. این بازیکن بعد از بازی پنجم حاضر به صحبت در رسانه ها نشد.
در تابستان سال قبل نتز ۳ انتخاب درفت راند اول خود (۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸) به همراه کیت بوگانس، مارشان بروکس، کریس جوزف، کریس هامفریس و جرارلد والاس را به بوستون سلتیکس داد تا در ازای آن کوین گارنت، پاول پیرس و جیسون تری را به خدمت بگیرد. هدف پیرس و گارنت این بود تا با کامل کردن هسته ی تیمی که بر پایه ی جو جانسون و درون ویلیامز بنا شده بود، به نتز برای عبور از سد هیت و رسیدن به قهرمانی کمک کنند.
اما تیم نتز که سعی می کرد اعضای جدید خود از جمله سرمربی تازه کارش؛ جیسون کید را با هم هماهنگ کند، با کسب ۱۰ برد و ۲۱ باخت در ۳۱ بازی اول فصل، شروع ناامید کننده ای داشت. آن ها سنتر اصلی خود؛ بروک لوپز را به دلیل مصدومیت از دست دادند و درون ویلیامز و پاول پیرس را نیز در بعضی از بازی های فصل به علت مصدومیت در اختیار نداشتند.
بروکلین با زحمت و با ثبت رکورد ۴۴ پیروزی و ۳۸ شکست به پلی آف رسید. پیرس در این فصل کم ترین میانگین امتیازی خود (۱۳٫۵ امتیاز) را ثبت نمود و با نظر جیسون کید که سعی داشت بازیکنان کهنه کار خود را برای پلی آف حفظ کند، تنها ۲۸ دقیقه در هر بازی حضور داشت.
پیرس در پایان گفت:”ما امیدوار بودیم رکورد بهتری ثبت کنیم. اما این یک تیم با مشخصه های جدید است، بازیکنان جدید زیادی دارد، شروع خوبی نداشتیم، همچنین مصدومیت های زیادی داشتیم. آن چیزی که ما برای نتز می خواستیم اتفاق نیفتاد. مسلما، هدف تیم نتز کسب قهرمانی است. اما من خوشحالم که در تیم نتز به همراه سایر بازیکنان جنگیدم و عزم و اراده آنها در طول فصل را دیدم.”

منبع

kourosh23

کوروش بختیاری هستم و در اراک زندگی می کنم . اخبار و حواشی پیرامون بسکتبال لیگ ان بی ای رو به طور کامل پیگیر هستم . بسکتبال رو هم به طور حرفه ای بازی می کنم ؛

۶ پاسخ

  1. sajad گفت:

    بازیکن مورد علاقه من . امیدوارم به سلتیکس برگرده و اونجا بازنشسته بشه. و به امید روز ی که مربیگری بوستون رو هم در دستش بگیره

  2. mlbj گفت:

    ادمین اگه میشه ساعت بازی میامی ایندیانا به وقت ایران را بگو باتشکر

  3. millad گفت:

    لطفا مقالات اموزشی و بدنسازی بیشتری بزارین
    ممنون

  4. متین گفت:

    سلام
    اگه میتونید بیوگرافی بازیکنان رو بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *