سرج ایباکا ادامه پلی آف ۲۰۱۴ را از دست خواهد داد

سرج ایباکا ادامه پلی آف 2014 را از دست خواهد داد

انتظار می رود سرج ایباکا؛ فروارد قدرتی اکلاهما سیتی تاندر ادامه پلی آف ۲۰۱۴ را به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه ساق پای چپ از دست بدهد. این مصدومیت در پیروزی پنجشنبه شب تاندر برابر کلیپرز که منجر به صعود این تیم به فینال کنفرانس غرب شد، روی داد.
سم پرستی؛ مدیر کل تیم تاندر اعلام کرد مصدومیت ایباکا یک کشیدگی عضله کف پایی درجه ۲ است و به دلیل اینکه این بازیکن قبلا نیز از این ناحیه مصدوم شده است، برای درمان و تقویت به زمان زیادی نیاز دارد.
پرستی در یک کنفرانس تلفنی به خبرنگاران گفت حتی در صورت پیروزی تاندر برابر اسپرز، بعید است ایباکا بتواند در پلی آف دوباره بازی کند.
فروارد ۶ فوت ۱۰ اینچی تاندر روز جمعه و پس از آنکه در کوارتر سوم مسابقه پنجشنبه شب دچار مصدومیت شد، آزمایش MRI داد.
سال گذشته نیز راسل وستبروک؛ گارد راس تاندر به دلیل پاره شدن تاندون آشیل در مسابقات راند اول مقابل هیوستن، ادامه پلی آف را از دست داده بود. تاندر آن سری را به سود خود پایان داد اما در راند بعد برابر ممفیس گریزلیز مغلوب شد.
ایباکا در ۱۳ مسابقه پلی آف این فصل میانگین ۱۲٫۲ امتیاز، ۷٫۳ ریباند و ۲٫۲ بلاک شات را به ثبت رسانده است. این بازیکن در فصل عادی نیز با ۱۵٫۱ امتیاز، بیشترین میانگین امتیاز دوران حرفه ای خود را به دست آورده بود. علاوه بر آن متوسط ۸٫۸ ریباند را ثبت کرده بود و با ۲۱۹ بلاک شات، برای چهارمین سال پیاپی بیشترین بلاک شات را در میان بازیکنان لیگ به ثبت رسانده بود.
کوین دورنت در جریان سخنرانی مراسم MVP خود، به طور خاص از ایباکا برای کمک به تیم و پوشش دادن بسیاری از اشتباهات تیمی در زمانی که راسل وستبروک در حال ریکاوریِ پس از عمل جراحی زانوی خود بود، تشکر کرد. در زمان غیبت وستبروک، تاندر رکورد ۲۰ برد و ۷ باخت را به ثبت رساند و آمار ایباکا به ۱۵٫۷ امتیاز، ۸٫۵ ریباند و ۲٫۸ بلاک افزایش پیدا کرد؛ در حالی که این بازیکن ۵۷ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد.
تیم اسپرز در اولین مسابقه از سری بازی های فینال غرب، دوشنبه شب در خانه میزبان تاندر خواهد بود. اسپرز نیز در مورد سلامت تونی پارکر نگرانی هایی دارد؛ گارد اسپرز به مراحل بازیابی همسترینگ خود که دچار کشیدگی شده است ادامه می دهد. اما گِرِگ پاپویچ روز جمعه گفت تونی پارکر ابراز امیدواری کرده است تا برای اولین بازی آماده شود. در حالی که اکلاهما سیتی به احتمال فراوان، بهترین مدافع زیر سبد خود را از دست داده است.
اکلاهما سیتی در هر چهار مسابقه فصل عادی برابر اسپرز به برتری رسیده است؛ اسپرزی که در برابر سایر تیم ها رکورد ۶۲ بر و ۱۶ باخت را به ثبت رساند تا بهترین رکورد لیگ در این فصل را به دست آورد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. خودم! گفت:

    پس سن آنتونیو رفت فینال دیگه!

    • امیر حسین گفت:

      خودم جان تو اسپرز را با اکلاهاما مقایسه میکنی
      نه پارکر در حد وستبروک است نه لئونارد در حد دورنت

  2. SHaHRooZ گفت:

    خدا کمک کنه لااقل کالیسون و آدامز جای خال اون رو پر کنن. ولی مطمئنن اکلاهوما بدون ایباکا مشکلات زیادی سرراه خواهد داشت.

  3. دانیال گفت:

    خیلی حال گیری بود … صعود به فینال خیلی سخت شد

  4. شقایق گفت:

    بهترین بلاکر nba

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *