پاو گاسل به شیکاگو بولز می پیوندد

پاو گاسل به شیکاگو بولز می پیوندد

تیم شیکاگو بولز برای امضای یک قرارداد چند ساله با سنتر آزاد، پاو گاسل به توافق رسید.
گاسل روز شنبه در توییتر خود اعلام کرد که مقصد بعدی او بولز خواهد بود.
مذاکرات بین شیکاگو بولز و لس آنجلس لیکرز به این منظور که گاسل ابتدا قراردادی را با لیکرز منعقد کند و سپس به بولز منتقل شود، به نتیجه ای نرسید تا این بازیکن با سابقه‌ی ۴ بار حضور در آل استار، مستقیما برای امضای قرارداد با بولز توافق کند.
تیم شیکاگو بولز در حال حاضر منابع مالی لازم برای جذب گاسل را در اختیار ندارد بنابراین مجبور است برای اضافه کردن گاسل به ترکیبش، تغییراتی در ترکیب ایجاد کند و بازیکن یا بازیکنان خود را به تیم های دیگر منتقل کند.
در صورتی که تیم بولز نتواند کارلوس بوذر را به تیم دیگری منتقل کند این بدان معنی خواهد بود که آنها مجبورند او را بازیکن آزاد محدود اعلام کنند تا دسمزد ۱۶٫۸ میلیون دلاری این فروارد را نپردازند و از آن برای جذب گاسل استفاده کنند. تیم بولز برای آزاد اعلام کردن کارلوس بوذر تا روز چهارشنبه فرصت دارد.
پس از جدایی بوذر تیم هایی با داشتن سقف دستمزد خالی می توانند در مزایده‌ی جذب او شرکت کنند و تیمی که بیشترین پیشنهاد را به او ارائه دهد، این بازیکن را در اختیار خواهد گرفت. با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از تیم ها منابع مالی لازم را در اختیار دارند، احتمال اینکه بوذر بازیکن آزاد محدود شود کم است.
تیم بولز نیز امیدوار است تا منابع مالی لازم برای امضای قرارداد با انتخاب راند اول درفت ۲۰۱۱، نیکولا میروتیچ را تامین کند. این بازیکن هفته‌ی گذشته با هدف آمدن به NBA، با تیم اسپانیایی خود برای فسخ قراردادش به توافق رسید. این فروارد ۶ فوتی و ۱۰ اینچی یکی از اولویت های شیکاگو بولز در فصل نقل و انتقالات بود. تیم بولز قصد دارد با جذب این بازیکن قسمت جلوی زمین خود را که در حال حاضر توسط جواکیم نواح و تاج گیبسون تغذیه می شود، تقویت کند.
گاسل یکی از بازیکنان آزاد پرطرفدار در بازار نقل و انتقالات بوده است و تیم های سن آنتونیو اسپرز و اکلاهما سیتی تاندر به شدت به دنبال جذب او بودند. این بازیکن همچنین صحبت هایی با میامی هیت و لس آنجلس لیکرز انجام داده بود. گاسل فصل گذشته ۶۰ بازی برای لیکرز انجام داد و میانگین ۱۷٫۴ امتیاز و ۹٫۷ ریباند را به ثبت رساند. این بازیکن ۶ فصل از دوران حرفه ای خود را در لیکرز گذرانده و به همراه این تیم دو قهرمانی کسب کرده است. گاسل ۳۴ ساله در روزهای اخیر پیشنهاد دو ساله و ۲۲ میلیون دلاری لیکرز برای ماندن در این تیم را رد کرد.
با جدایی گاسل از لیکرز، کوبی برایانت تنها بازیکنی است که از تیم قهرمان ان بی ای در سال ۲۰۱۰، در ترکیب لیکرز باقی مانده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. SHaHRooZ گفت:

    حیف شد رفت بولز. OKC بدجوری می خواستش.

  2. رفیق نیمه راه شد گاسول کوبی بدجور تنها شد.اینو مطمنیم که دیگه کوبی جایی نمیره حداقل اینو میدونیم هممون.
    لیکرز وضعیتش از بوستونم بدتره.

  3. mjrose گفت:

    شیکاگو الان از نظر سنتر راحته یک sf خوب میخاد

  4. sobhan-gh گفت:

    لیکرز پوکید

  5. KB24 گفت:

    خدایا چه قدر باید بکشیم???
    تیمی با ۱۶ قهرمانی در NBA آخر هم نمیشه

  6. KB24 گفت:

    آقا احمد
    قطعی شد??

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *