توافق راکتس و پلیکانز برای انتقال عمر آشیک به نیو اورلئانز

توافق راکتس و پلیکانز برای انتقال عمر آشیک به نیو اورلئانز

به گفته منابع، تیم های راکتس و پلیکانز برای انتقال عمر آشیک به نیو اورلئانز در ازای انتخاب راند اول درفت ۲۰۱۵، به توافق رسیدند.
این اولین قدم هیوستون راکتس برای خالی کردن سقف پرداخت های خود به منظور اقدام برای جذب لبران جیمز یا کارملو انتونی در بازار آزاد نقل و انتقالات است. اقدام بعدی این تیم برای کاهش دستمزدهای پرداختی خود، انتقال جرمی لین خواهد بود. راکتس با هدف تامین منابع مالی لازم برای انعقاد سومین قرارداد با حداکثر مبلغ، اقدام به انتقال بازیکنان خود کرده است. دوایت هاوارد و جیمز هاردن بازیکنانی هستند که در حال حاضر قراردادهای حداکثری با راکتس دارند.
تیم راکتس در ازای عمر آشیک، حق انتخاب راند اول پلیکانز در درفت ۲۰۱۵ را به دست خواهد آورد و ۱٫۵ میلیون دلار نیز به صورت نقدی از این تیم دریافت خواهد کرد.
پلیکانز با جذب آشیک یک بازیکن تدافعی به دست آورده است که به همراه انتونی دیوس، زوج این تیم در جلوی زمین را تشکیل خواهند داد.
آشیکِ ۲۷ ساله، یک سال پیش و پس از آنکه دوایت هاوارد به راکتس پیوست تا سنتر شروع کننده این تیم باشد، درخواست انتقال به تیم دیگری را داده بود. این بازیکن در بازه هایی از فصل گذشته مصدوم بود و میانگین ۵٫۸ امتیاز و ۷٫۹ ریباند را به ثبت رساند. آشیک دو فصل پیش و هنگامی که سنتر استارتر راکتس بود، متوسط ۱۰٫۱ امتیاز، ۱۱٫۷ ریباند و ۱٫۱ بلاک شات را به ثبت رسانده بود. این بازیکن در فصل پیش رو، آخرین سال از قرارداد سه ساله خود را سپری خواهد کرد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. گو ترین و بی خاصیت ترین بازیکنی که تا حالا دیدم جرمی لین هس فقط اسمی در کرده حیف پول که میدن به این چینی……

  2. pierce گفت:

    اتفاقا من که دو سه بار بازیش رو دیدم خوب بازی میکنه .به نظر من یه گارد متوسط به بالاس

  3. mjrose گفت:

    راکتس به نظر من سود کرد اگه لبران به کلیولند نره میاد راکتس احتمالا

  4. ahmad گفت:

    hichi maloom nist. ehtemalesh ziade lebron james to miami bemone ba dast mozde balatar

  5. mlbj گفت:

    لبرون میمونه و دوباره قهرمان میشه

  6. نگاه کن یه بازیکن چطوری خبر ساز میشه کاملا از بوستونم بی خبر موندم!بچه ها کسب خبری از کوین لاو نداره آخر اومد بوستون یا نه؟

  7. pierce گفت:

    فک کنم لاو تصمیم گرفته تو مینسوتا بمونه .اینطوری تو خبر ها خوندم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *