تمرین حامد حدادی با نیو اورلئانز پلیکانز

تمرین حامد حدادی با نیو اورلئانز پلیکانز

از حدود دو ماه پیش که حامد حدادی توسط فینیکس سانز بازیکن آزاد اعلام شد،گزارش ها حاکی از این بود که تنها تیم نیکس به او ابراز علاقه است،اما به نظر می رسد نیویورک نیکس تنها باشگاهی نیست که به حدادی علاقمند است. Jared Zwerling از سایت ESPNNewYork.com در توییتر خود توییت کرده است که حدادی اخیرا با تیم نیو اورلئانز پلیکانز تمرین کرده است.
طبق فهرست سایت hoopsrumors تیم پلیکانز در حال حاضر با ۱۵ بازیکن قرارداد دارد اما تنها ۱۳ قرارداد این تیم کاملا تضمین شده است.بنابراین در صورتی که حدادی با مسئولان این تیم به توافق برسد و بتواند نظر آنها را جلب کند می تواند یک جا در ترکیب این تیم به دست آورد.تیم پلیکانز پیش از این سنتر استارتر فصل گذشته خود یعنی رابین لوپز را منتقل کرده است،اما هنوز سه بازیکن در پست سنتر دارد.جیسون اسمیت،گِرِگ استیمزما و جف ویتی این سه نفر هستند.البته این تیم آنتونی دیویس را نیز در ترکیب دارد که گاهی در پست ۴ بازی می کند.هیچ یک از این سه نفر،بازیکنان سطح بالایی نیستند و حامد در صورتی که به پلیکانز بپیوندد شانس این را دارد که دقایق قابل توجهی در زمین باشد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. لبرون جیمز گفت:

    سلام.ببخشید این تیم توی NBA هم هست؟

  2. reza گفت:

    ابن تیم سال پیش نیو اورلان هورنتز بود قبلا هم شارلوت پلیکانز بود.الان اسمش نیو اوزلان پلیکانز شده که امسال خیلی قوی تر از سال پیشه.

  3. reza گفت:

    اصلاح می کنم نیو اورلان نه اوزلان

  4. mohammedlahiji گفت:

    بعضیا یه سوالایی میپرسن ادم فکر میونه تا حالا تو زمین بسکتبال نرفتن

    • admin گفت:

      دوست عزیز همه که از روز اول همه چی رو درباره بسکتبال نمی دونن.به هر حال آدم به تدریج با موضوعات مختلف آشنا میشه و اولین قدم برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر جستجو و پرسیدن سوال هست.اتفاقا به نظر من اینکه یه نفر دوست داره بیشتر بدونه،خیلی ارزشمنده.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *