اسکات نیویورک نیکس در حال ارزیابی حامد حدادی در فیلیپین

اسکات نیویورک نیکس در حال رصد کردن حامد حدادی در فیلیپین

حدود ۱۰ روز پیش بود که تیم نیویورک نیکس برای به خدمت گرفتن حامد حدادی ابراز علاقه کرد.اما دیروز از فیلیپین خبر رسید که Gary Boyson که یکی از اسکات (ارزیابی کننده) های NBA است در حال رصد کردن حامد حدادی در مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا است.
بویسن در این مورد گفت:”در واقع من اینجا هستم تا همه بازیکنان حاضر در این تورنومنت را ارزیابی کنم.نیازی به مخفی کردن نیست که بازیکنانی با تجربه حضور در ان بی ای در این جا هستند که هنوز با تیمی قرارداد نبسته اند.ما در ترکیب نیکس هنوز یک یا احتمالا دو جای خالی داریم.”
علاوه بر حامد حدادی،وانگ ژلین بازیکن ۱۹ ساله چینی دیگر بازیکنی است که بازی او توسط بویسن،مورد ارزیابی قرار گرفته است.
تیم نیویورک نیکس به جز تایسون چندلر که سنتر اصلی این تیم است،سنتر واقعی دیگری ندارد.گرچه این تیم کنیون مارتین که فصل گذشته گاهی به عنوان سنتر بازی می کرد را در ترکیب دارد،اما پست اصلی این بازیکن فروارد قدرتی است.علاوه بر آن نیویورک در تعطیلات امسال آندریا بارنیانی را به خدمت گرفته است که به نظر می رسد قصد دارد از این بازیکن در پست ۴ استفاده کند.
در صورت پیوستن حامد به نیکس نقش او و زمان بازیش در تیم به نظرات سرمربی تیم بستگی دارد.نظر شخصی ام این است که اگر قرار است حامد جایگزینی برای مارکوس کمبی شود که فصل گذشته دقایق بسیار کمی برای نیکس به میدان رفت،پیوستن او به یک تیم ضعیف تر در لیگ (در صورتی که کسی خواهان او باشد) یا بازی کردن در لیگ های اروپایی گزینه بهتری خواهد بود.
به هر حال به نظر می رسد برای مشخص شدن وضعیت این بازیکن باید منتظر پایان مسابقات بسکتبال جام ملت های آسیا و بازگشت حدادی به آمریکا باشیم.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *