مصدومیت مارسین گرتات و فرصت طلایی حامد حدادی

مارسین گرتات

مارسین گرتات،سنتر تیم فینیکس سانز،در بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل تورنتو رپتورز دچار پیچ خوردگی پا شد و احتمالا ادامه فصل را از دست خواهد داد.
تیم فینیکس سانز اعلام کرد آزمایش MRI پیچ خوردگی در قسمت میانی پای راست این بازیکن را نشان می دهد.این مصدومیت باعث دوری ۳ تا ۴ هفته ای این بازیکن از بسکتبال خواهد شد که در بیشتر این مدت،پای او در گچ خواهد بود.طبق این جدول زمانی گرتات در زمان بازی های پایانی فصل از بند مصدومیت رها می شود،اما با توجه به نیاز برای آماده سازی و این نکته که سانز به مرحله پلی آف صعود نمی کند،نیاز و فوریت زیادی برای بازگشت سریع این بازیکن وجود ندارد.
این سنتر لهستانی در رقابت های این فصل متوسط ۱۱٫۱ امتیاز و ۸٫۵ ریباند را به ثبت رسانده است.گرتات از ۱۸ دسامبر ۲۰۱۰ که به سانز پیوست،تا به امروز در ۱۸۲ بازی متوالی در ترکیب فینیکس سانز حضور داشته است.
به احتمال فراوان لیندسی هانتر (مربی سانز) لوییس اسکولا را که در پست ۴ بازی می کند و قابلیت های بازی در پست ۵ را نیز دارد،جایگزین گرتات در ترکیب تیم خواهد کرد.اما به هر حال مصدومیت گرتات باعث می شود حامد حدادی دقایق بیشتری را در زمین مسابقه باشد.علاوه بر آن جرمین اونیل (دیگر سنتر سانز) در دو بازی آینده به دلیل عمل قلب دخترش نمی تواند برای سانز بازی کند و این فرصت مناسبی برای حامد حدادی خواهد بود تا قابلیت های خود را نشان دهد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *