نتایج نیمه نهایی بسکتبال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۳

مرحله نیمه نهایی بسکتبال قهرمانی آسیا در سال 2013 امروز در مانیل فیلیپین برگزار می شود. در اولین مسابقه امروز تیم بسکتبال ایران به مصاف تیم چین تایپه رفت که در پایان با نتیجه 79 بر 60 حریف خود را مغلوب کرد تا علاوه بر راه یابی به فینال مسابقات،جواز حضور در جام جهانی 2014 بسکتبال را کسب کند.مهدی کامرانی با کسب 19 امتیاز،6 ریباند،6 پاس منجر به گل و 2 توپ ربایی ستاره بی چون و چرای این بازی بود. تیم کشورمان در مرحله فینال بسکتبال قهرمانی آسیا باید به دیدار برنده دیدار تیم های کره جنوبی و فیلیپین برود. نتایج بسکتبال جام ملت های آسیا در روز 10 آگوست را در جدول زیر مشاهده می کنید.

مرحله نیمه نهایی بسکتبال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۳ امروز در مانیل فیلیپین برگزار شد.
در اولین مسابقه امروز تیم بسکتبال ایران به مصاف تیم چین تایپه رفت که در پایان با نتیجه ۷۹ بر ۶۰ حریف خود را مغلوب کرد تا علاوه بر راه یابی به فینال مسابقات،جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بسکتبال را کسب کند.مهدی کامرانی با کسب ۱۹ امتیاز،۶ ریباند،۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ستاره بی چون و چرای این بازی بود.(دانلود هایلایت مسابقه بسکتبال ایران و چین تایپهلینک کمکی)

اما در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی بسکتبال جام ملت های آسیا تیم های فیلیپین و کره جنوبی با هم دیدار کردند.تیم فیلیپین با حمایت تماشاچیان خود با نتیجه ۸۶ بر ۷۹ در این مسابقه به پیروزی رسید تا حریف ایران در بازی فینال شود.گفتنی است پس از سال ۱۹۸۵ این اولین بار است که فیلیپینی ها به مسابقه فینال بسکتبال قهرمانی آسیا راه می یابند.
نتایج بسکتبال جام ملت های آسیا در روز ۱۰ آگوست را در جدول زیر مشاهده می کنید.

هند

۶۵-۷۵ (مقام ۱۱ ام و ۱۲ ام)

بحرین

هنگ کنگ

۷۹-۵۰ (مقام ۹ ام و ۱۰ ام)

ژاپن

چین

۷۶-۷۹ (مقام ۵ ام تا ۸ ام)

اردن

ایران

۶۰-۷۹

چین تایپه

فیلیپین

۷۹-۸۶

کره جنوبی

قزاقستان

۷۲-۶۷ (مقام ۵ ام تا ۸ ام)

قطر

فینال مسابقات فردا (۲۰ مرداد) برگزار خواهد شد.برنامه فینال بسکتبال جام ملتهای آسیا و همچنین سایر دیدارهای آخرین روز مسابقات را در زیر مشاهده می کنید.(زمان ها به وقت ایران هستند.)

زمان بازی

۹ صبح

۱۱:۱۵

۱۳:۳۰

۱۶

مسابقه

اردن-قزاقستان (مقام ۷ ام و ۸ ام)

چین-قطر (مقام ۵ ام و ۶ ام)

چین تایپه-کره جنوبی (رده بندی)

ایران-فیلیپین (فینال)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *