نتایج پلی آف ان‌بی‌ای در نوزدهم اپریل ۲۰۱۶

نتایج پلی آف ان‌بی‌ای در نوزدهم اپریل 2016

تیم های آتلانتا و سن آنتونیو با پیروزی مقابل حریفان در مسابقات پلی آف ان‌بی‌ای در نوزدهم اپریل ۲۰۱۶، دومین پیروزی خود در مرحله‌ی حذفی را ثبت کردند.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با برتری مقابل بوستون سلتیکس، ۲ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. آتلانتا امروز در خانه پذیرای بوستون بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۷۲ حریف خود را شکست دهد. کایل کورور و ال هورفورد از آتلانتا هر کدام در این مسابقه ۱۷ امتیاز به دست آوردند. کورور ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. ۴ شوت سه امتیازی این بازیکن در همان دقایق ابتدایی بازی، به آتلانتا کمک کرد ۲۱ امتیاز از حریف پیش بیافتد. بازیکنان بوستون در کوارتر اول این بازی تنها ۷ امتیاز به دست آوردند که کمترین امتیاز کسب شده در کوارتر اول یک بازی پلی آف از سال ۱۹۵۴ است. مارکوس اسمارت از بوستون در این دیدار جایگزین اوری بردلی در ترکیب شروع کننده شد. بردلی که در بازی اول آسیب دیده بود، به احتمال فرواون همه‌ی بازی های این سری را از دست خواهد داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

سن آنتونیو اسپرز در حضور ۱۸۴۱۸ تماشاچی حاضر در AT&T سنتر میزبان ممفیس گریزلیز بود که این بازی را با برتری ۹۴ بر ۶۸ به اتمام رساند. پتی میلز از اسپرز با ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن اسپرز در این مسابقه بود. این بازیکن ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. کوای لئونارد نیز ۱۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات کسب کرد. تیم دانکن از اسپرز که در این بازی ۱ بار اقدام به شوت کرد، نتوانست شوت خود را وارد سبد کند و برای نخستین بار در دوران حرفه ای خود، در یک بازی پلی آف نتوانست شوتی به ثمر برساند. ۶۸ امتیاز، کمنترین امتیازی است که ممفیس در ۱۲ سال گذشته در یک بازی کسب کرده است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.