نتایج پلی آف NBA در هفدهم اپریل ۲۰۱۶

نتایج پلی آف NBA در هفدهم اپریل 2016

پلی آف NBA در هفدهم اپریل ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های کلیولند، میامی، سن آنتونیو و کلیپرز همراه بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با درخشش big 3 خود، مسابقات پلی آف ۲۰۱۶ را با پیروزی آغاز کرد. کلیولند امروز میزبان دیترویت پیستونز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۰۱ حریف خود را مغلوب کند. کایری ایروینگ در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات کسب کرد. کوین لاو نیز ۲۸ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. لبران جیمز با ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص کلیولند بود. جیمز با حضور در این دیدار، برای ۱۷۹امین بار در مرحله‌ی پلی آف به میدان رفت و به همراه مایکل جردن، در رده‌ی هفدهم لیست بازیکنانی که بیشترین بازی را در مرحله‌ی پلی آف انجام داده اند قرار گرفت. دیترویت که تیم چندان سه امتیازی زنی نیست، در این بازی ۱۵ شوت سه امتیازی موفق ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بازی خوب لوال دنگ به میامی هیت کمک کرد به راحتی شارلوت هورنتز را از پیش رو بردارد. میامی امروز در امریکن ایرلاینز آرینا پذیرای شارلوت بود که این بازی را با برتری ۱۲۳ بر ۹۱ به اتمام رساند. دنگ در این مسابقه ۱۱ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان میامی در این مسابقه ۵۷٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. میامی با کسب ۴۱ امتیاز در کوارتر نخست این دیدار، رکورد بیشترین امتیاز ثبت شده در یک کوارتر در تاریخ خود را تکرار کرد. این تیم با ۱۲۳ امتیازی که در این بازی کسب کرد، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی پلی آف در تاریخ خود که در آخرین بازی فینال ۲۰۱۲ ثبت شده بود (۱۲۱ امتیاز) را شکست. (دانلود هایلایت های مسابقه)

سن آنتونیو اسپرز میزبان ممفیس گریزلیز بود و با پیروزی ۱۰۶ بر ۷۴ در این مسابقه، سنگین ترین شکست تاریخ پلی آف ممفیس را به آنها تحمیل کرد. کوای لئونارد از سن آنتونیو در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. هیچ یک از بازیکنان اسپرز در این بازی بیش از ۲۹ دقیقه در زمین حضور نداشتند و گِرِگ پاپویچ در کوارتر چهارم به بازیکنان شروع کننده‌ی خود استراحت داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین بازی امروز لس آنجلس کلیپرز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود. کلیپرز در این دیدار با حساب ۱۱۵ بر ۹۵ حریف خود را شکست داد تا اولین پیروزی خود را در اولین بازی مرحله‌ی حذفی به دست آورد. کریس پاول با ۲۸ امتیاز، یکی از شش بازیکن کلیپرز بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۶ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. دیمین لیلارد از پرتلند نیز ۲۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.