چنگ مرغ رایگان برای تمام عمر در ازای پیوستن به دالاس ماوریکس

دوایت هاوارد

روز دوشنبه که دوایت هاوارد رسما یک بازیکن آزاد می شود،همه تلاش می کنند سهم خود برای آوردن این بازیکن به تیمشان را انجام دهند،حتی یک رستوران در دالاس.
این رستوران به این سنتر آل استار در ازای آمدنش به دالاس ماوریکس، برای بقیه عمرش چنگ مرغ رایگان پیشنهاد داده است.روزنامه Dallas Morning News در این مورد نوشت:
روز دوشنبه رستوران Raising Cane’s کمپینی را ترتیب خواهد داد که در آن از هواداران دالاس ماوریکس دعوت می کند برای ترغیب کردن دوایت هاوارد برای امضای قرارداد با تیم دالاس ماوریکس،کمک کنند.این شرکت شش بیلبورد تبلیغاتی الکترونیکی اجاره کرده است تا پیشنهاد پخته شده خود به هاوارد را تبلیغ کند.
Adam Reed مدیر بازایابی این شرکت می گوید اگر هاوارد با دالاس قرارداد امضا کند:”مایه افتخار ما خواهد بود که به هاوارد برای آمدن به هر یک از ۲۰ رستوران محلی خودمان خوشآمد بگوییم تا پایان عمرش هر زمان که خواست،از چنگ مرغ های خوشمزه ما جدا لذت ببرد.”
به نوشته وبلاگ تیم دالاس پیشنهاد رستوران Raising Cane’s به دوایت هاوارد می تواند هزینه ای به مبلغ ۵۳۰۶۲۱ دلار داشته باشد.
این اولین اقدام در هفته ای است که مطمئنا پر از چنین پیشنهادهای خنده داری به دوایت هاوارد خواهد بود.دالاس ماوریکس به همراه تیم های هیوستون راکتز،آتلانتا هاوکس و لس آنجلس لیکرز،تیم هایی هستند که منتظر دیدار با دوایت هاوارد هستند.لیکرز آخرین تیمی خواهد بود که با هاوارد دیدار خواهد کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. احسان گفت:

    من طرفدار دالاس و سن آنتونیو هستم و آرزومه که هاوارد به تگزاس بیاد .
    در ضمن ممنون از سایت خوبتون که اخبار nba رو قرار میده .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *