کفش ایر جردن XX8 SE

کفش ایر جردن XX8 SE

برند جردن روز ۱۱ اکتبر،کفش ایر جردن XX8 SE را معرفی کرد.

کفش AIR JORDAN XX8 SE حدود ۱۰ ماه پس از نسخه اولیه این کفس یعنی AIR JORDAN XX8 معرفی شد.در نسخه جدید نیز همانند نسخه اولیه از تکنولوژی Flight Plate استفاده شده است.
این کفش همه ویژگی های نسخه قبلی را داراست جز اینکه لایه رویی کفش،که روی بند های کفش قرار می گرفت حذف شده است.قسمت زیر بندهای این کفش از یک لایه توری ساندویج شکل ساخته شده که باعث افزایش تهویه و کاهش ناراحتی و سوزش پا می شود.
راسل وستبروک که با برند جردن قرارداد دارد و نسخه قبلی این کفش نیز اولین بار توسط او پوشیده شد،هر زمان که در فصل ۲۰۱۳-۱۴ به زمین بازگردد کفش ایر جردن XX8 SE را خواهد پوشید.بازیکنان تیم های بسکتبال دانشگاهی که شرکای دانشگاهی برند جردن هستند،نظیر دانشگاه کارولینای شمالی،دانشگاه جرج تاون،دانشگاه مارکت و دانشگاه برکلی کالیفرنیا،دیگر کسانی هستند که یکی از گزینه های آنها در فصل پیش رو،پوشیدن این کفش است.
کفش بسکتبال AIR JORDAN XX8 SE در سه رنگ بندی ارتشی با لکه های سبز،آبی آسمانی و ارتشی با لکه های خاکستری،در روز ۱۱ اکتبر در فروشگاه های خرده فروشی عرضه شده است.
همچنین رنگ بندی دیگری از این کفش با رنگ ارتشی با لکه های آبی تیره،نارنجی و زرد،روز ۲۳ اکتبر در آمریکا در دسترس خواهد بود.
اما شاید مهمترین تغییر این کفش نسبت به مدل قبلی،کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت آن باشد.قیمت خرده فروشی این کفش در NIKE.COM صد و پنجاه دلار است که احتمالا بسکتبالیست های بیشتری را به خرید آن ترغیب خواهد کرد.
رنگ بندی های مختلف این کفش را در زیر می بینید.

کفش AIR JORDAN XX8 SE آبی آسمانی

کفش بسکتبال AIR JORDAN XX8 SE خاکستری

کفش بسکتبال ایر جردن XX8 SE سبز

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. hamed h8 گفت:

    کفش جدید کوبی کی میاد؟

  2. عرفان جردن گفت:

    اومده ایران؟

  3. Edr!s گفت:

    baaaaaaazam slm
    ????۱۵۰dl chand tomane

  4. حسین گفت:

    به نظر شما قیمتش تو چین به پول ایران چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. sardawr گفت:

    Key miyad iran

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *