کفش بسکتبال جردن CP3.VIII رونمایی شد

کفش بسکتبال جردن CP3.VIII رونمایی شد

برند جردن روز ۲۷ آگست در نیویورک سیتی، از کفش بسکتبال جردن CP3.VIII که هشتمین کفش ساخته شده برای کریس پاول است، رونمایی کرد.
کفش کریس پاول ۸، همچون اعضای پیشین این خانواده کفشی ساق کوتاه است و روز یکم نوامبر ۲۰۱۴ با قیمت ۱۳۰ دلار وارد بازار خواهد شد.
کریس پاول که در فصل آینده این کفش را خواهد پوشید، در مراسم رونمایی از آن گفت: “من طراحی کفشو خیلی جدی می گیرم. فرآیند تست کردن، اصلاح جزئیات و قرار دادن محدودیت هایی بر عملکرد کفش لذت بخشه. کفی کفش و همچنین سیستم قفل کردن Flight Web که در بخش بیرونی کفی کار گذاشته شده، به من کمک می کنه تا در یک لحظه توقف کنم. من می دونم این کفش می تونه برای من چه کار کنه و وقتی حریفام بازی من رو ببینن، اونا هم از این موضوع مطلع میشن.”
همچون کفش های قبلی این خانواده، بر روی کفش CP3 هشت نیز علائم اختصاصی کریس پاول درج شده است. روی زبان این کفش علامت مخصوص کریس پاول نقش بسته است.
بازی کریس پاول به شدت سریع است و او به کفشی نیاز دارد که در زمان تغییر جهت های سریع، توقف های لحظه ای و یا شروع یک حمله‌ی سرعتی به سمت سبد، بتواند به آن تکیه و اعتماد کند. شاسی TPU استفاده شده در این کفش، ثبات عالی برای تحمل کردن حرکات جهت دار سریع که یکی از ویژگی های بازی کریس پاول است، را داراست. ساق کفش نیز دارای آستین های داخلی جوراب مانندی است که برای محافظت از ساق های بازیکنان پرسرعت ساخته شده است.
بخشی از رویه‌ی کفش جردن CP3 VIII از پارچه تهیه شده که باعث سبکی کفش می گردد. برای دوام بیشتر، در قسمت پاشنه و انگشت شست این کفش از پوشش های ترکیبی استفاده شده است. همچنین در مناطقی که تماس در آنها زیاد است از غلاف های لاستیکی استفاده شده است. واحد Nike Zoom شرکت نایکی، در زیر قسمت جلوی کفش یک لایه‌ی واکنش گرا قرار داده و با قراردادن یک الگوی زیگزاگی در قسمت بیرونی پاشنه‌ی این کفش، باعث افزایش قابلیت کششی آن شده است.
کفش بسکتبال Jordan CP3.VIII در دو رنگ بندی مشکی-قرمز- سفید و خاکستری روشن-سفید-مشکی عرضه خواهد شد.
عکس های کفش بسکتبال جردن CP3.VIII را در زیر مشاهده می کنید.

کفش بسکتبال جردن CP3.VIII

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر، روی آن کلیک کنید.

کفش بسکتبال CP3.VIII

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر، روی آن کلیک کنید.

کفش CP3.VIII

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر، روی آن کلیک کنید.

کفش CP3 هشت

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر، روی آن کلیک کنید.

کفش بسکتبال کریس پاول 8

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر، روی ان کلیک کنید.

کفش بسکتبال

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر، روی آن کلک کنید.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. حیول…
    عاشقه کفشم چه ورزشی باشه چه خیابونی.

  2. mo3 گفت:

    اگه یکدوم از این کفشا پایه من بود الان مایکل جردن شده بودم

  3. Mohammad گفت:

    یعنی ٢ سال قبل قیمتش فقط ۴٠٠ هزا تومن بوده؟؟!

  4. 4583 4583 گفت:

    سلام من یه جفت اصلشو دارم عاشقشونم رنگشونم آبی قرمز و زرد هست با بندایه قرمز آبی خیلی خوش پا هستش کلن تو باشگاه بدنسازی میپوشمش از هرجا رد میشم همه به کفشام نگا میکنن چون شدیدا جلب توجه میکنه عااااالین پیشنهاد میکنم کتونی بازا حتما بخرن این مدلو

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *