یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال اسپانیا در ۹ سپتامبر ۲۰۱۴

یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال اسپانیا در 9 سپتامبر 2014

مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال اسپانیا، روز نهم سپتامبر با دیدار تیم های لیتوانی و ترکیه آغاز شد.
تیم بسکتبال لیتوانی با برتری مقابل ترکیه، راهی مرحله‌ی نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال اسپانیا شد. لیتوانی در این مسابقه با نتیجه‌ی ۷۳ بر ۶۱، حریف خود را مغلوب کرد تا برای دومین دوره‌ی متوالی، به جمع ۴ تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان راه یابد. بازیکنان لیتوانی در این مسابقه ۱۰ شوت از ۱۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. یوناس والنچیوناس از لیتوانی که در این دیدار توسط عمر آشیک دفاع می شد، گرچه در کسب امتیاز نسبت به بازی گذشته ضعیف تر عمل کرد اما با تاثیر گذاری +۲۱، موثرترین بازیکن تیمش لقب گرفت. این بازیکن در این دیدار ۱۲ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به ثبت رساند. (آمار بازی – دانلود هایلایت های مسابقه)

در یکی دیگر از بازی های مرحله‌ی یک چهارم نهایی، تیم های امریکا و اسلونی برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با برتری امریکا پایان یافت. امریکایی ها در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۷۶، اسلونی را مغلوب کردند تا حریف لیتوانی در نیمه نهایی شوند. شش بازیکن تیم امریکا در این مسابقه امتیازات خود را دو رقمی کردند. (آمار بازیدانلود هایلایت های مسابقه)

دو مسابقه‌ی دیگر مرحله‌ی یک چهارم نهایی، روز ۱۰ سپتامبر برگزار خواهد شد. (برنامه‌ی مسابقات یک چهارم نهاییجدول حذفی بازی ها)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. mohamad reza گفت:

    بازی ها رو از کجا دانلود کنم

  2. مهمان گفت:

    ببشید لینک هایلایت های بازی آمریکاتون خرابه …

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *