آغاز مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳

آغاز مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال در فصل 92-93

مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال ایران، امروز، ۲۸ بهمن، با انجام ۴ بازی در سه شهر کشور آغاز شد.
تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اولین بازی خانگی خود در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال را به حریف واگذار کرد. این تیم امروز در سالن آزادی میزبان فولاد ماهان سپاهان بود که با نتیجه ۶۹ بر ۷۴، مغلوب حریف شد. جواد داوری از فولاد با کسب ۱۶ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. داوری در این مسابقه ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ ریباند نیز کسب کرد. ابراهیم تامس از دانشگاه آزاد نیز با کسب ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، موثرترین بازیکن تیمش بود. بازیکنان فولاد در این مسابقه ۱۰ شوت سه امتیازی وارد سبد دانشگاه کردند. در حالی که شاگردان مهران شاهین طبع تنها ۶ امتیاز از شوت های سه امتیازی به دست آوردند.
ذوب آهن اصفهان در خانه با نتیجه ۷۱ بر ۵۱، صنایع پتروشیمی ماهشهر را مغلوب کرد. اسلاوکو وارنز از ذوب آهن با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۵ بلاک شات، از مهره های تاثیر گذار تیمش در این بازی بود. بازیکنان ذوب آهن در دو فاکتور ریباند و درصد شوت های موفق، کاملا از حریف برتر بودند. ذوب آهنی ها در این دیدار ۴۵ ریباند به ثبت رساندند؛ در حالی که بازیکنان صنایع ۲۸ ریباند کسب کردند. در زمینه درصد شوت ها نیز تیم ذوب آهن ۴۵ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد.
پتروشیمی بندر امام با برتری مقابل فولاد هفت الماس قزوین، دور دوم رقابت ها را با برد آغاز کرد. این تیم امروز در سالن اندیشه میزبان هفت الماس بود و موفق شد با نتیجه ۹۵ بر ۶۶، میهمان خود را شکست دهد.
در آخرین مسابقه امروز مهرام در تهران میزبان همیاری زنجان بود که توانست با نتیجه ۸۱ بر ۸۲ حریف خود را مغلوب کند. سعید داورپناه از مهرام ۹ شوت از ۱۴ شوت خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و با کسب ۲۳ امتیاز، عنوان امتیاز آورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. این بازیکن ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی نیز در جدول امتیازات به ثبت رساند.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر پنجشنبه این هفته، یکم اسفند و طبق برنامه زیر پیگیری می شود.

میزبان

ساعت برگزاری

مهمان

فولاد ماهان سپاهان

۱۵

پتروشیمی بندر امام

دانشگاه آزاد تهران

۱۶

هفت الماس قزوین

صنایع پتروشیمی ماهشهر

۱۶

مهرام تهران

ذوب آهن اصفهان

۱۷

همیاری زنجان

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *