احتمال عدم حضور وید در المپیک لندن

دوین وید

Dwyane Wade گارد میامی یک روز پس از به دست آوردن دومین قهرمانی خود در لیگ، روز جمعه در مصاحبه با اسوشیتد پرس گفت او به زودی وضعیت زانوی چپ خود را بررسی خواهد کرد و احتمالا جراحی زانو یکی از گزینه هاست.وید در همه ۲۳ بازی پلی آف ان بی ای حضور داشت و متوسط ۲۲٫۸ امتیاز را به ثبت رساند.همچنین در پنجمین بازی فینال که منجر به قهرمانی هیت شد ۲۰ امتیاز به دست آورد.
وید گفت:”من تصمیم می گیرم که زانوی من به چه چیزی نیاز دارد و چه چیزی برای آن بهتر است زیرا حرفه من و پایان دوران بازی من برای من مهم است.من می دانم که المپیک لندن در پیش است و خیلی تمایل دارم در آن حضور داشته باشم.اما در عین حال این تصمیمی است که من می گیرم و اگر به عمل نیاز داشته باشم آن را انجام می دهم.وفاداری و تعهد من به باشگاه میامی هیت مهمترین اولویت من است.”
آزمایش MRI روی زانوی او احتمالا در چند روز آینده انجام خواهد شد.زانوی او در دور دوم پلی آف مقابل ایندیانا مشکل ساز شده بود.
این بازیکن در سال ۲۰۰۷ نیز عمل جراحی بر روی زانوی چپ خود انجام داد.او با متوسط ۱۶ امتیاز در المپیک پکن بیشترین امتیاز را در بین بازیکنان تیم ملی بسکتبال آمریکا کسب کرده بود و این در حالی بود که در هشت بازی المپیک نیمکت نشین بود.
تیم بسکتبال ایالات متحده قصد دارد اردوی آماده سازی خود برای المپیک لندن را از روز ۶ جولای در لاس وگاس آغاز کند.سپس روز ۱۳ ژوئن به واشنگتن خواهد رفت و بعد از آن نیز برای آماده سازی خود به منچستر انگلیس و بارسلونای اسپانیا خواهد رفت.مسابقات المپیک ۲۷ جولای آغاز می شود و نخستین بازی تیم بسکتبال آمریکا ۲۹ جولای مقابل فرانسه خواهد بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *