آمار بیننده های تلویزیونی مسابقه ششم فینال NBA در سال ۲۰۱۳

فینال سال 2013 ان بی ای

مسابقه ششم فینال NBA در سال ۲۰۱۳ بین میامی هیت و سن آنتونیو اسپورز،رتبه دوم پربیننده ترین بازی ششم فینال های NBA از سال ۲۰۰۳ که شبکه ABC این بازی ها را پوشش می دهد را به دست آورد.
پیروزی ۱۰۳ بر ۱۰۰ میامی در سه شنبه شب که موجب شد این تیم همچنان به کسب قهرمانی امیدوار باشد،به طور متوسط توسط ۲۰٫۶ میلیون نفر از طریق شبکه ABC دیده شد.شکست میامی هیت مقابل دالاس ماوریکس در بازی ششم فینال سال ۲۰۱۱،با ۲۳٫۹ میلیون بیننده،پربیننده ترین بازی ششم فینال NBA در تاریخ شبکه ABC است.
از سال ۲۰۰۳ این هفتمین بار است که سری بازی های فینال حداقل ۶ بازی داشته است.
همچنین شرکت Nielsen که شرکتی است که در مورد اینکه مردم چه برنامه هایی را نگاه می کنند و چه چیز هایی می خرند،تحقیق می کند،اعلام کرد این بازی در طول شب امتیاز ۱۴٫۷ را به دست آورده است.این امتیاز نشان می دهد این مسابقه جایگاه دوم محبوب ترین بازی ششم فینال NBA در تاریخ شبکه ABC را به دست آورده است.علاوه بر آن چهارمین مسابقه محبوب NBA در این شبکه لقب گرفته است.
این ۳۶ امین بار متوالی است که یک برنامه تلویزیونی فینال NBA محبوب ترین برنامه تلویزیون شبانه شبکه ABC انتخاب می شود.همچنین ۲۴ امین بار متوالی است که بینندگان این شبکه به مسابقات فینال ان بی ای امتیاز دو رقمی می دهند.
مسابقه هفتم سلتیکس و لیکرز در فینال سال ۲۰۱۰با ۱۸٫۲ امتیاز،مسابقه پنجم لیکرز و دیترویت در فینال سال ۲۰۰۴ با ۱۵٫۵ امتیاز و مسابقه ششم میامی و دالاس در فینال سال ۲۰۱۱ با ۱۵ امتیاز،تنها مسابقاتی هستند که در نزد بینندگان شبکه ای بی سی،از این مسابقه محبوب تر بوده اند.

منابع : ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. محسن گفت:

    تئ این بازی خوب ۳ امتیازی زدن!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *