تیم بسکتبال اسپانیا مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کرد

تیم بسکتبال اسپانیا مدال برنز المپیک 2016 ریو را کسب کرد

تیم بسکتبال اسپانیا با پیروزی برابر استرالیا، مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کرد.
امروز در مسابقه رده بندی بسکتبال مردان المپیک، تیم های اسپانیا و اسرالیا به مصاف هم رفتند. تیم بسکتبال اسپانیا در این دیدار نزدیک و تماشایی، با حساب ۸۹ بر ۸۸ حریف خود را شکست داد و اولین مدال برنز المپیک تاریخ خود را کسب کرد.
پاو گاسل از اسپانیا با ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، ستاره تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۱۲ شوت از ۱۵ اقدام خود را وارد سبد کرد و با تاثیرگذاری ۳۸+، موثرترین بازیکن میدان بود.
سرحیو رودریگز از اسپانیا در ثانیه های پایانی بازی، در حالی که تیمش با نتیجه ۸۷ بر ۸۸ عقب بود، با حرکت به سمت سبد از پتی میلز خطا گرفت. رودریگز هر دو پرتاب پنالتی خود را وارد سبد کرد تا اسپانیا ۱ امتیاز از حریف پیش بیفتد. در ادامه و پس از وقت استراحت، بازیکنان استرالیا با فشار بازیکنان اسپانیا توپ را از دست دادند تا در کسب اولین مدال المپیک خود ناکام بمانند.
اندرو بوگت از استرالیا در ۷ دقیقه و ۵۴ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم این مسابقه، با انجام ششمین خطا مجبور به ترک زمین شد.
پتی میلز با ۳۰ امتیاز، ۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص استرالیا در این مسابقه بود.
به این ترتیب اسپانیا سومین مدال خود در تاریخ مسابقات المپیک (۳ نقره و ۱ برنز) را کسب کرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.