جریمه پنج هزار دلاری رجی ایوانز

رجی ایوانز-عکس مسابقات NBA

حدود دو ماه پیش درباره جدیت مسئولان لیگ NBA برای برخورد با بازیکنانی که در مسابقه تمارض می کنند و بدون دلیل خود را به زمین می اندازند مطلبی نوشتم.بعد از گذشت حدود ۲۵ روز از شروع لیگ ان بی ای شاهد اولین برخورد جدی مسئولان با یکی از بازیکنان خاطی بودیم.
رجی ایوانز،فروارد قدرتی و ذخیره تیم بروکلین نتز اولین بازیکن NBA لقب گرفت که به خاطر تمارض از طرف لیگ جریمه شد.
مسئولان لیگ چهارشنبه شب اعلام کردند ایوانز به خاطر انجام دومین تمارض خود در بازی سه شنبه شب مقابل لس آنجلس لیکرز ۵۰۰۰ دلار جریمه شده است.
ایوانز در کوارتر سوم این بازی پس از اینکه از نیمه زمین عبور کرد با متا ورد پیس (ران آرتست) از لیکرز برخورد کرد اما سعی کرد چنین به داوران القا کند که ورد پیس او را هل داده است.
البته متا ورد پیس بعد از بازی در توییتر خود نوشت که علاوه بر تمارضی که ایوانز انجام داده است،دو تمارض نیز از طرف جرالد والاس (بازیکن بروکلین نتز) صورت گرفته است.او پس از اعلام جریمه ایوانز گفت ترجیح می دهد جرالد والاس به جای ایوانز جریمه شود.
ایوانز اولین اخطار خود برای تمارض را در بازی تیمش مقابل بوستون سلتیکس که با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۷ به سود نتز پایان یافت،دریافت کرده بود.
طبق قانون anti-flopping (ضد تمارض) بار اول که یک بازیکن تمارض کند به او اخطار داده می شود.بار دوم مبلغ ۵۰۰۰ دلار،بار سوم مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار،بار چهارم مبلغ ۱۵۰۰۰ دلار،بار پنجم مبلغ ۳۰۰۰۰ دلار جریمه می شود و بار ششم به بعد ممکن است منجر به تعلیق یک بازیکن از بازی ها شود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *