جولیوس اروینگ زندگی نامه خود را می نویسد

بسکتبال NBA-جولیوس اروینگ

جولیوس اروینگ یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ بسکتبال حرفه ای که به خاطر عملکردش در بالای حلقه به “Dr. J” ملقب شده بود،زندگی نامه خود را در قالب یک کتاب منتشر خواهد کرد.اعتقاد بر این است که این کتاب ۱ میلیون دلار خواهد فروخت.
این کتاب که به طور موقت “Dr. J” نام گرفته است با همکاری نویسنده بزرگ ورزشی مصور،Phil Taylor نوشته خواهد شد و برنامه ریزی شده است در ماه می سال ۲۰۱۳ منتشر شود.
Julius Erving در سال ۱۹۸۷ بازنشسته شد و یکی از معدود بازیکنانی بود که پیراهن او در دو تیم بازنشسته شد؛شماره ۳۲ این بازیکن در تیم نیویورک نتز (New York Nets) که به همراه این تیم توانست دو قهرمانی و دو جایزه MVP در لیگ ABA کسب کند،بازنشسته شده است.شماره ۶ او در تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز (Philadelphia 76ers) نیز بازنشسته شده است.اروینگ توانسته بود به همراه این تیم جایزه MVP و قهرمانی NBA را کسب کند.
اروینگ که به عنوان استاد اسلم دانک شناخته می شد،در زمان بازنشستگی با ۳۰۰۲۶ امتیازی که در طول دوران بازی خود کسب کرده بود،سومین بازیکن امتیاز آور تاریخ بسکتبال حرفه ای نام گرفت.امروز و با گذشت ۲۵ سال از آن تاریخ،او پنجمین بازیکن امتیاز آور تاریخ بسکتبال است.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *