دانلود فیلم مسابقه بسکتبال نیویورک و دالاس در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۴

دانلود فیلم مسابقه بسکتبال نیویورک و دالاس در تاریخ 24 فوریه 2014

تیم بسکتبال دالاس ماوریکس با شوت دیرکر نویتسکی که خود او آن را زشت ترین شوت پیروزی بخش دوران بازیش خواند، نیویورک نیکس را از پیش رو برداشت. وینس کارتر از دالاس در این مسابقه ۷ پرتاب سه امتیازی وارد سبد کرد و با کسب ۲۳ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت های لیگ را به ثبت رساند.
جی.آر اسمیت از نیکس که پیش از این به خاطر اقدام برای باز کردن بند کفش شاون ماریون، ۵۰ هزار دلار از طرف لیگ جریمه شده بود، در این بازی دست به شیطنت دیگری زد. این بازیکن در کوارتر چهارم مسابقه امروز و پس از آنکه وینس کارتر پرتاب سه امتیازی خود را وارد سبد کرد، هدبند این بازیکن را از روی سرش جا به جا کرد؛ حرکتی که به نظر می رسید بیشتر جنبه شوخی داشت.
تیم نیویورک نیکس پس از آزاد کردن متاورد پیس و بنو اودریح، در این مسابقه تنها ۱۰ بازیکن فعال در اختیار داشت. به گفته مایک وودسن (سرمربی نیکس) با توجه به مصدومیت آندریا بارنیانی و کنیون مارتین، این تیم به دنبال جذب یک سنتر است. نیکس همچنین قصد دارد یک بازیکن گارد با قابلیت های دفاعی به ترکیب خود اضافه کند.
برای دانلود فیلم مسابقه بسکتبال نیویورک و دالاس در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۴ از لینک های زیر استفاده کنید.
پسورد دانلود: www.basketball98.ir

مسابقه

رزولوشن

زبان

حجم

لینک آپلود بوی

لینک داواس

نیکس – ماوریکس

۹۶۰ در ۵۴۰

انگلیسی

۱٫۰۹ گیگ

دانلود

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *