ریکی روبیو به مدت نامعلوم از بسکتبال دور خواهد بود

ریکی روبیو به مدت نامعلوم از بسکتبال دور خواهد بود

ریکی روبیو، گارد راس تیم مینسوتا تیمبرولوز به دلیل پیچ خوردگی مچ پای چپ، به مدت نامعلوم از بسکتبال دور خواهد بود.
طبق گزارش USA Today، این مصدومیت می تواند روبیو را ۷ تا ۸ هفته نیمکت نشین کند.

این بازیکن در بازی جمعه شب برابر اورلاندو مجیک مصدوم شد و آزمایش MRI در روز شنبه نشان داد که پیچ خوردگی پای این بازیکن شدید است.
فیلیپ ساندرس، سرمربی تیم تیمبرولوز پیش از بازی برابر میامی هیت، گفت: “او روحیه‌ی خوبی داره. هر کس روبیو رو میشناسه، می دونه که او چند سال پیش یه مصدومیت زانو رو [با موفقیت] پشت سر گذاشته، او بازیکنیه که به شدت تلاش می کنه. بنابراین او بازخواهد گشت. هر بازیکنی سعی می کنه بعد از مصدومیت تا اونجا که ممکنه سریعتر برگرده و روبیو هم این کارو انجام خواهد داد.”
ریکی روبیو روز ۳۱ اکتبر قرارداد ۴ ساله ای به مبلغ ۵۵ میلیون دلار با تیمبرولوز امضا کرد. پیش از انجام بازی های روز شنبه، روبیو یکی از ۴ بازیکنی بود که در رقابت های این فصل حداقل ۵۰ پاس منجر به گل به دست آورده بود.
با مصدومیت روبیو، تیمبرولوز در پست گارد راس، زمان بیشتری را در اختیار مو ویلیامز قرار خواهد داد، هر چند فیلیپ سندرس اعلام کرده است که برای بازی دادن به این بازیکن بیش از ۲۵ دقیقه، مردد است. ویلیامز در باخت ۹۲ بر ۱۰۲ شنبه شب برابر هیت، در ۲۲ دقیقه حضورش در میدان، ۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد.
به گفته‌ی سندرس، زک لاوین، گارد تازه کار مینسوتا که در ۵ مسابقه گذشته تیم تنها ۱۳ دقیقه بازی کرده بود، بخشی از دقایق بازی روبیو را به دست خواهد آورد. این بازیکن در بازی برابر میامی به عنوان گارد راس شروع کننده در زمین حضور داشت و در ۲۶ دقیقه توانست ۵ امتیاز به دست آورد.
با حضور لاوین و اندرو ویگینز در کنار هم در زمین، مینسوتا اولین تیم در ۹ سال گذشته‌ی لیگ لقب گرفت که بازی را با دو بازیکن نوجوان آغاز کرده است. آخرین تیمی که یک بازی NBA را با دو نوجوان شروع کرده بود، آتلانتا هاوکس بود که در ۴ نوامبر ۲۰۰۵ در بازی برابر لس آنجلس کلیپرز، جاش اسمیت و ماروین ویلیامز را در ترکیب داشت.
ریکی روبیو در این فصل از رقابت ها میانگین ۹٫۴ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل را ثبت کرده بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. Tony parker گفت:

    ادمین جان جدول های رده بندی کنفرانس ها هم بزار.با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *