سومین مسابقه فینال لیگ حرفه ای بسکتبال ایران

سومین مسابقه فینال لیگ حرفه ای بسکتبال ایران

تیم بسکتبال مهرام با پیروزی مقابل دانشگاه آزاد در سومین فینال لیگ حرفه ای بسکتبال، کرا را به بازی چهارم کشاند.
مهرام امروز در سالن آزادی میزبان دانشگاه آزاد بود و توانست با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۷۷ حریف خود را مغلوب کند. با ثبت این پیروزی برای مهرام، نتیجه‌ی سری بازی های دو تیم به ۳ بر ۲ به سود دانشگاه آزاد تغییر کرد.
کوارتر نخست این مسابقه با تساوی ۱۷ بر ۱۷ به پایان رسید. دفاع خوب حامد حدادی از رایان ریچاردز در زیر حلقه و دابل تیم کردن این بازیکن در برخی از صحنه ها، به مهرام کمک کرد تا کوارتر دوم را با برتری ۲۳ بر ۱۶ به پایان برساند.
مهران شاهین طبع، سرمربی دانشگاه آزاد، در کوارتر سوم این مسابقه، ریچاردز را از پشت خط سه امتیازی به کار گرفت و این بازیکن، کوارتر را با ۲ شوت سه امتیازی متوالی آغاز کرد. او در این کوارتر مجموعا ۴ شوت سه امتیازی موفق به ثمر رساند و تیمش را برای ثبت برتری ۲۳ بر ۲۱ در این کوارتر یاری کرد.
ترن اورهای فراوان دانشگاه آزاد در کوارتر چهارم مانع از جبران اختلاف امتیاز توسط این تیم در این کوارتر شد تا کوارتر چهارم در نهایت با برتری ۲۴ بر ۲۱ مهرام پایان یابد. اوشین ساهاکیان از مهرام در دقایق پایانی این مسابقه ۵ خطائه شد و زمین را ترک کرد.
حامد حسین زاده از دانشگاه آزاد که در بازی قبل از ناحیه عضلات پشت ران مصدوم شده بود، دقایق بسیار کوتاهی در این مسابقه حضور داشت. سعید داورپناه از مهرام نیز که در بازی قبل غایب بود در این بازی به ترکیب تیمش بازگشت.
مسابقه چهارم فینال لیگ حرفه ای بسکتبال، فردا، ۸ خرداد در سالن آزادی برگزار خواهد شد.

منبع عکس: نسیم آنلاین

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. Afshin_MVP گفت:

    من خودم سالن بودم
    خیلی بازی چرتی بود اصلا قابل مقایسه با بدترین بازی های ان بی ای هم نبود
    بهترین بازیکن بسکتبال کشورمون(حدادی) که تو ان بی ای این همه سال بازی کرده نمیتونست رایان ریچارسون رو بگیره و فقط ۵-۶ تا سه خورد ازش

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *