شکیل اونیل در لیگ بسکتبال مکزیک

بسکتبال NBA-شکیل اونیل در مکزیک

رئیس تیم Fuerza Regia (تیم بسکتبال مکزیکی) روز چهارشنبه اعلام کرد،شکیل اونیل در حال مذاکره برای انجام چند بازی در لیگ بسکتبال مکزیک است.
اونیل که تا به حال ۱۵ بار در All-Star ان بی ای حضور داشته است،اکتبر امسال،دو بازی در لیگ بسکتبال مکزیک انجام خواهد داد.سنتر ۴۰ ساله بازنشسته NBA،آگوست گذشته در سفر به شهر Monterrey مکزیک،جایی که مشغول برخی فعالیت های اجتماعی برای جوانان در یک انجمن عمومی بود،برای انجام این بازی ها دعوت شده است.
ظاهرا فعلا حضور اونیل در این دو مسابقه قطعی نیست.ریاست این باشگاه برای متقاعد کردن اونیل به منظور انجام این دو بازی،به صورت تلفنی با او صحبت کرده است و این تیم منتظر پاسخ O’Neal در هفته بعد است.ریاست باشگاه اعلام کرده است با توجه به اینکه اونیل تحلیل گر NBA شبکه تلویزیونی TNT است،حضور اونیل در این دو بازی تا حد زیادی به در دسترس بودن این بازیکن بازنشسته و زمان بندی آنالیزهای او برای این شبکه بستگی دارد.
باشگاه Fuerza Regia پیش از این نیز سابقه دعوت از بازیکنان بزرگ را داشته است.این تیم در سال ۲۰۰۴ در دو بازی میزبان دنیس رادمن و سان مینگ مینگ بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *