عدم تمایل فیل جکسون برای بازگشت به مربیگری

فیل جکسون

فیل جکسون مربی افسانه ای بسکتبال NBA با داشتن ۱۱ قهرمانی،سه شنبه شب به سایت SheridanHoops.com گفت:”به هیچ وجه قصد ندارم دوباره مربیگری کنم.”


منابع به سایت ESPN.com گفتند فیل جکسون اصلی ترین گزینه جایگزینی دائمی اوری جانسون (سرمربی اخراج شده بروکلین نتز) است.این در حالی است که P.J. Carlesimo که به طور موقت جایگزین جانسون شده است تا به حال ۶ پیروزی و ۱ شکست در کارنامه خود ثبت کرده است و به نظر می رسد تا پایان فصل سرمربی این تیم باقی بماند.
به نظر می رسد Mikhail Prokhorov،مالک روسی میلیاردر باشگاه نتز پس از اتمام فصل نیز همچنان به دنبال جذب جکسون برای سرمربیگری تیمش باشد.
P.J. Carlesimo،مربی موقت نتز در پاسخ به این سوال که آیا سخنان سه شنبه شب جکسون،برای کسب اطمینان از این موضوع بوده است که نتز هنوز به دنبال جذب او است یا نه،گفت:”این طور نیست.این باعث کاهش اعتماد به نفس بازیکنان می شود.من مدت طولانی است جکسون را می شناسم و اعتقاد ندارم که او چنین قصدی داشته باشد.”
با این حال با توجه به اینکه تیم نتز بازی های خود را در شهر نیویورک انجام می دهد و بازیکنانی در ترکیب دارد که حداقل روی کاغذ شانس حضور در مرحله پلی آف NBA را دارند،ممکن است پست مربیگری این تیم برای فیل جکسون جذاب باشد.
جکسون به تازگی با Jeanie Buss،معاون اجرایی لس آنجلس لیکرز نامزد کرده است،اما به نظر نمی رسد این امر تاثیری در احتمال خارج شدن این مربی کهنه کار از بازنشستگی داشته باشد.البته با فرض اینکه او شغل مورد علاقه خود را پیدا کند!

منبع

 

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *