فروشگاه خودروهای سفارشی تیم دانکن در سن آنتونیو

فروشگاه اتومبیل تیم دانکن

مجله RIDES که یک مجله تخصصی اتومبیل است به تازگی از فروشگاه اتومبیل و کامیون های سفارشی تیم دانکن در سن آنتونیو دیدن کرده است و با سنتر تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپورز مصاحبه کرده است تا درباره علاقه نسبتا جدید دانکن به خودروها بیشتر بداند.متن زیر خلاصه مصاحبه مجله RIDES با تیم دانکن است.
مجله رایدس:علاقه شما به خودرو رشد کرده است.ایده ساخت فروشگاه خودرو با مالکیت خودتان از کجا آمد؟
تیم دانکن:وقتی در فصل گذشته مسابقات NBA معلق شد و من بسکتبال بازی نمی کردم و کار خاص دیگری انجام نمی دادم،چند ماه وقت اضافه داشتم و این ایده از آنجا به ذهنم رسید.پس از آن مشغول به کار شدم.من و دوستم Jason Pena این ایده را از ۵ یا ۶ سال پیش داشتیم.
مجله رایدس:شما فقط در مورد ایده تان فکر می کردید؟
تیم دانکن:من در طول تعلیق NBA به زندگی خودم پس از پایان بسکتبال فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که اگر زمینه شروع چیزی را پایه گذاری نکنم خیلی خسته خواهم شد.
مجله رایدس:پس شما تلاش خود برای یافتن یک مکان و توسعه طرح کسب و کار خود را آغاز کردید.
تیم دانکن:یک ساختمان درست جایی که من می خواستم مهیا شد.خیلی خوشحال می شدم که بتوانم آن ساختمان را به دست آورم پس این کار را کردم و کار ما از اینجا آغاز شد.تمام این موضوعات به این دلیل آغاز شد که من متوجه شدم پس از پایان دوران بازی ام می خواهم کاری انجام دهم و این کار باید سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد و کاری باشد که من واقعا از آن لذت ببرم.
مجله رایدس:به نظر می رسد فروشگاه شما از منطقه ای از سن آنتونیو که فروشگاه های خودرو در آن متمرکز شده است،دور است.دلیل آن چیست؟
تیم دانکن:فروشگاه در جایی قرار دارد که امکانات تمرین بسکتبال من در آن قرار دارد و من در آنجا زندگی می کنم.من در قسمت پایانی شهر زندگی می کنم.فکر می کنم ما می توانیم از طریق فروش اتومبیل به کسانی که به سمت شمال غرب حرکت می کنند،موفق شویم.علاوه بر آن اینجا منطقه ای جالب است و جایی است که فروشگاه دیگری در اطراف آن وجود ندارد و دسترسی به آن برای من آسان است.من دوست ندارم برای رسیدن به محل فروشگاه از مسیری که هر روز می روم خارج شوم.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *