نتایج مسابقات فینال و رده بندی لیگ برتر بسکتبال در ۱۱ اردیبهشت ۹۳

نتایج مسابقات فینال و رده بندی لیگ برتر بسکتبال در 11 اردیبهشت 93

مسابقات فینال و رده بندی لیگ برتر بسکتبال در ۱۱ اردیبهشت ۹۲ آغاز شد.
در اولین مسابقه فینال تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در خانه پذیرای مهرام تهران بود. پتروشیمی در این دیدار با حمایت تماشاگران خود با نتیجه ۷۸ بر ۶۲ به برتری رسید. این تیم با بازی خوب جاناتان گیبسون در کوارتر نخست با نتیجه ۲۷ بر ۱۹ به برتری رسید. کوارترهای دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۱۰ بر ۱۲ و ۱۵ بر ۱۶ به سود مهرام پایان یافت. پتروشیمی بندر امام در کوارتر چهارم مسابقه بار دیگر کنترل بازی را در دست گرفت و با برتری ۲۶ بر ۱۵، بازی را به سود خود خاتمه داد. جاناتان گیبسون با کسب ۴۱ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه بود.
دومین مسابقه فینال، ساعت ۱۷ فردا و باز هم به میزبانی پتروشیمی برگزار خواهد شد. مسابقات فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت ۴ از ۷ برگزار می شود.
تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در اولین مسابقه رده بندی لیگ برتر در سالن حکیمیه میزبان ذوب آهن اصفهان بود. شاگردان مهران شاهین طبع در این دیدار با نتیجه ۷۶ بر ۷۲ حریف خود را شکست دادند. انتونی گرندی از دانشگاه آزاد در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به ثبت رساند. این بازیکن با تاثیرگذاری +۲۲، موثرترین بازیکن میدان بود.

مسابقه دوم رده بندی، ساعت ۱۷ دوشنبه‌ی هفته آینده و به میزبانی ذوب آهن برگزار خواهد شد. مسابقات رده بندی به صورت ۲ از ۳ برگزار می گردد.

منبع عکس: خبرگزاری تسنیم

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. دانیال گفت:

    گیبسون یه سر و گردن بالاتر از بازیکن های ایرانی بود … به راحتی سه می زد به راحتی دریبل می کرد … هر کاری که دوست داشت کرد . مهرام به گیبسون باخت .

    • admin گفت:

      بله.
      به نظرم تنها بازیکنی که تونست تا حدودی گیبسون رو مهار کنه سجاد مشایخی بود. نمی دونم مهرام چرا بیشتر از مشایخی استفاده نکرد؟

  2. mahdi گفت:

    ولی به نظر من فرید اصلانی بیشتر گیبسون رو مهار کردولی گیبسون کاره خودشو می کرد.

  3. محمد گفت:

    به نظر من گیبسون اصلا مهار شدنی نبود حتی اگه لبرون هم تواین بازی جلوش بود محو کراس اورهاش میشد

  4. آذرخش گفت:

    درود
    برای پخش مستقیم بازی دوم برنامه ای اعلام نشده؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *