توافق فینیکس سانز و مایکل بیزلی برای فسخ قرارداد این بازیکن

توافق فینیکس سانز و مایکل بیزلی برای فسخ قرارداد این بازیکن

تیم فینیکس سانز و مایکل بیزلی برای فسخ قرارداد این بازیکن به توافق رسیدند.
این توافق که در روز سه شنبه انجام شد،هزینه ای ۷ میلیون دلاری برای سانز خواهد داشت.اما جدایی این فروارد از فینیکس به صورت توافقی،باعث صرفه جویی ۲ میلیون دلاری در هزینه های این تیم می شود و کاهش قابل توجهی در سقف دستمزدهای پرداختی این تیم روی خواهد داد.
مایکل بیزلی یک ماه پیش به دلیل در اختیار داشتن ماری جوانا و لوازم استعمال آن،در حومه شهر اسکاتسدیل بازداشت شد.پس از انتخاب شدن به عنوان بازیکن دوم درفت در سال ۲۰۰۸،این چندمین بار بود که بیزلی در طول دوران حرفه ای خود در بسکتبال NBA درگیر حوادث مربوط به مواد مخدر می شد.
Lon Babby،رئیس بخش عملیاتی بسکتبال فینیکس در بیانیه ای که توسط این تیم منتشر شد گفت:”تیم سانز برای موفقیت مایکل بیزلی در فینیکس حاضر بود هر کاری بکند.با این حال ضروری است که ما خواهان بالاترین استانداردها در رفتار شخصی و حرفه ای هستیم تا فرهنگ قهرمانی را گسترش دهیم.اقدام امروز ما بیانگر تعهدمان به آن استانداردهاست.”
تیم سانز با وجود سابقه مشکلات خارج از زمین مایکل بیزلی به این بازیکن یک شانس داد.
در ماه جوئن سال ۲۰۱۱ بیزلی به دلیل در اختیار داشتن ماری جوانا و سرعت غیر مجاز در حومه مینیاپولیس اخطاریه قانونی دریافت کرد.او اذعان کرد در زمانی که عضور تیم میامی هیت بوده است دو بار قوانین NBA در مورد مواد مخدر را نقض کرده است و در سال ۲۰۰۹ وارد یک مرکز بازپروری شد.
بیزلی در کنفرانس خبری که در آن امضای قرارداد ۳ ساله این بازیکن با فینیکس سانز اعلام شد،قول داد که روزهای هم نشینی او با ماری جوانا به سر آمده است.
او در آن کنفرانس خبری گفته بود:”من می دونم که ۱۰ دقیقه احساس شنگولی،واقعا ارزش نداره که من زندگی،کار و میراثم رو به خطر بندازم.بنابراین با اعتماد به نفس میگم اون قسمت از دوران زندگی و کارم به سر اومده و دیگه بر نمی گرده.”
اما در ۶ آگوست امسال مرسدس بنز او توسط پلیس ترافیک متوقف شد و یک افسر پلیس شهر اسکاتسدیل گفت که او بوی ماری جوانا می داده است.پلس اعلام کرد که آنها در ماشین بیزلی ۳ سیگار ماری جوانا پیدا کرده اند.
در زمین بسکتبال،یک فصل حضور بیزلی در سانز نا امید کننده بود.او با متوسط ۱۰٫۱ امتیاز،۳٫۸ ریباند و به ثمر رساندن ۴۰٫۵ درصد شوت هایش در ۷۵ بازی که برای سانز انجام داد،بدترین رکورد دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند.
بیزلی ۲۴ ساله در ۵ فصل حضورش در لیگ،۲ فصل برای میامی،۲ فصل برای مینسوتا و ۱ فصل برای فینیکس بازی کرده است و در این ۵ فصل متوسط ۱۴٫۱ امتیاز در هر بازی را به ثبت رسانده است.
انتقال اخیر کارن باتلر از سانز به میلواکی،باعث صرفه جویی ۶ میلیون دلاری در دستمزهای این باشگاه شد که ضربه مالی وارده به این تیم را کمی تلطیف کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *