مایکل جردن در لیست پنج بازیکن برتر کارل مالون قرار دارد؟

مایکل جردن-کارل مالون

کارل مالون ستاره سابق یوتا جاز،اخیرا در برنامه “The Dan Patrick Show” به دن پاتریک (مجری برنامه) گفته بود،تیم منتخب NBA از نظر او این بازیکنان هستند:ویلت چمبرلین در پست سنتر،هم تیمی سابقش جان استاکتون در پست گارد راس،لبران جیمز در پست فروارد قدرتی و اسکار رابرتسون در پست گارد شوتزن.
مالون در پاسخ به این سوال که چه کسی را برای پست فروارد کوچک انتخاب می کند،گفته بود:”من می خوام به جهان شوک وارد کنم.من اسکاتی پیپن را در پست ۳ قرار می دم.اسکاتی پیپن وقتی مایکل جردن در بولز نبود،در همه فاکتورها (امتیاز،ریباند و …) بازیکن پیشتاز بولز بود.”
بعد از اینکه شیکاگو بولز در فاصله سال های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۳ سه بار قهرمان NBA شد،جردن بیش از ۱ سال از بسکتبال دور بود و مشغول گذراندن دوران حرفه ای خود در بازی بیسبال بود.پیپن در این فاصله در بولز ستاره بود،اما این تیم هنگامی توانست ۳ قهرمانی دیگر در NBA به دست آورد که جردن به تیم بازگشت.
مالون در حال حاضر پس از کریم عبدالجبار،دومین بازیکن امتیاز آور تاریخ NBA است.کریم عبدالجبار نیز تاکنون نظرش در مورد تیم منتخب NBA خود را اعلام نکرده است.مایکل جردن و تیمش بولز در سال های ۹۷ و ۹۸ دو بار متوالی کارل مالون و یوتا جاز را در فینال ان بی ای مغلوب کردند.
پس از این اظهار نظر توسط مالون که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت،او در حساب توییتر خود توییت کرد که فقط قصد داشته با مجری برنامه شوخی کند.
مالون در توییترش نوشت:”از زمانی که ما مصاحبه را شروع کردیم،پاتریک مثل یه بت از جردن یاد می کرد.من فقط با او شوخی کردم.”
Karl Malone بعد از این جریان گفت کسانی که به خاطر این حرف از او متنفر شدند،بهتر است آرام باشند.مایکل جردن در لیست پنج نفره منتخب او قرار دارد.
در پایان بد نیست نگاهی هم به ویدئوی کوتاهی از مسابقه ششم فینال سال ۱۹۹۸ ان بی ای بیندازیم.(دانلود)

منابع : ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. farnam گفت:

    pas kobe koo?

  2. محمد گفت:

    کوبی شوتینگ گارد جردن هم همین طور ولی جردن از کوبی خیلی بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *